“Igen oversteg køkkenets formåen alle mine forventninger”
Anmeldelse af Restaurant Terrassen

Restaurant Terrassen
nr. 180 af 626 Restauranter i Århus
Anmeldt 25. januar 2020

Vi var 140 mennesker til en sublim frokostbuffet! Flere af retterne fra ret sofistikerede, dertil herlig hjemmebagt brød!

Tak, Buchwald50

Anmeldt 6. november 2019 fra mobile enheder

Spisning i forbindelse med efterfølgende foredrag. Lækker 2 retters menu, pænt anrettet og veltilberedt. Stedet kan anbefales.

Dato for besøg: november 2019
Tak, sbjakobsen
Anmeldt 29. september 2019 fra mobile enheder

Vi besøgte stedet 11 personer og havde forudbestilt en 2 retters menu.

Meget flot mad og service, særligt til den forholdsvis lave pris var det vi fik serveret mere end forventet.

Dato for besøg: september 2019
Tak, kimrM8066UC
Anmeldt 4. september 2019 fra mobile enheder

Vi nød en dejlig middag med tilhørende vine i de smukke lokaler med udsigt det smukke Tivoli Friheden og kunne nyde opstarten på musikken fra Fed Fredag, hvor det var Gnags der spillede og gjorde det som altid fremragende
Betjeningen på Terrassen var også super og smilende

Dato for besøg: september 2019
Tak, 816ingerd
Anmeldt 28. august 2019

Sjælden har sprængt kød smagt så godt og var perfekt mørt. Dertil garniture og selvfølgelig nye kartofler og gulerødder, så kunne det ikke blive meget bedre en varm sommeraften!

Dato for besøg: august 2019
Tak, Buchwald50

Rejsende, der kiggede på Restaurant Terrassen, kiggede også på

Har du været i Restaurant Terrassen? Fortæl om dine oplevelser!