“God service”

Prisklasse: 5 US$ - 37 US$
Køkkener: Dansk, International
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Beskrivelse: RESTAURANT Hos Slap Af er kvalitet og atmosfære i højsædet. Vores dygtige kokke sørger for, at din mad er velsmagende, og selvfølgelig tilberedt af årstidens friske råvarer; både når det gælder á la carte og vores velkendte menu, 2-retter & 2-glas vin. COCKTAILBAR Vi sætter en stor ære i at servere klassiske og velkendte cocktails som 'Mojito', 'Tom Collins' og 'Old Fashioned'. Men hos Slap Af elsker vi også at kreere nye spændende cocktails, og pifte klassikerne op med vores eget præg. Se mere i vores cocktailkort
Anmeldt 2. maj 2022 fra mobile enheder

Fik en 3 retters menu med familien, mega hyggelig stemning. Tjeneren vi havde var super venlig og opmærksom, man følte virkelig at man blev set til.

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, davidkW4510HK

Anmeldt 2. maj 2022 fra mobile enheder

Super hyggeligt, vil helt klart anbefale det til venner og familie. De vil helt klart se mig igen :)

Dato for besøg: maj 2022
Tak, 193johannesd
Anmeldt 13. april 2022 fra mobile enheder

Dejlig imødekommende personale, rigtig rigtig god mad og vin. Vi kommer helt sikkert tilbage - TAK

Dato for besøg: april 2022
Tak, Balder17
Anmeldt 4. april 2022 fra mobile enheder

Rigtig lækker mad til billige penge.
Super hyggeligt sted.
Sød og god service.
Lidt kold ved vinduspartiet.

Dato for besøg: april 2022
Tak, dididanielsen
Anmeldt 29. marts 2022

Service og glad smilende tjener fra start til slut.
Hans friske og smilende service gjorde at det var både sjovt at være der og man følte sig både set og hørt uden at man følte vi var til gene med vores bemærkninger!
Maden var en 5 ud af 5 også! Ikke en finger blev sat forkert!

Dato for besøg: marts 2022
Tak, KaareP9

Rejsende, der kiggede på Slap Af, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Slap Af? Fortæl om dine oplevelser!