“Fantastisk oplevelse”

nr. 16 af 617 Restauranter i Århus
Køkkener: Dansk, International
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Beskrivelse: RESTAURANT Hos Slap Af er kvalitet og atmosfære i højsædet. Vores dygtige kokke sørger for, at din mad er velsmagende, og selvfølgelig tilberedt af årstidens friske råvarer; både når det gælder á la carte og vores velkendte menu, 2-retter & 2-glas vin. COCKTAILBAR Vi sætter en stor ære i at servere klassiske og velkendte cocktails som 'Mojito', 'Tom Collins' og 'Old Fashioned'. Men hos Slap Af elsker vi også at kreere nye spændende cocktails, og pifte klassikerne op med vores eget præg. Se mere i vores cocktailkort

Super dejlig aften. Stor ros til både køkken og personale, vi manglede ingenting. Kan varmt anbefales!

Tak, NannaMadsen55

Puha virkelig god oplevelse, alt for lækker mad og sød og venlig personale. Kan klart anbefaledes...

Tak, 78jakobb

Super lækker mad og fantastisk betjening. Helt klart pengene værd. 5 ud af 5 stjerner Kan varmt anbefales!

Tak, Caroline B

Rigtig god mad men det tog det rigtig lang tid fra vi fx bestilte flere pommes fritter da der kom en lille skål som vi skulle dele tre mennesker. Vi bestilte med det samme og fik den faktisk først da vi var færdige med resten.

Da vi kom fik vi fin service men måtte flere gange spørger efter ting som de sagde kom lige om lidt og måtte vente længe på at få deres opmærksomhed da vi skulle bestille flere ting.
Vi sad over 30 minutter efter hovedretten uden at de have været forbi og hvor vi ikke kunne få opmærksomhed med dem så vi kunne bestille dessert.

En lille ting... når der bestilles kød som er meget saftig, så kom det på et bræt med rille til kødsaft, da vi havde kød saft over hele bordet, gulvet og kun med held ikke på tøjet da det skulle skæres ud. Samt hvis man spørger efter flere servietter på grund af sådan noget så skal de komme med det samme og ikke når alle er færdige med at spise....

Men pigerne var rigtig søde og smilende og det hjalp lidt

Tak, juliaaE2747ZY

God mad!

Medarbejderne skal være mere opmærksomme. Vi prøvede i en 10 minutter at få fat på en af tjenerne. Kig op og få øjenkontakt med jeres gæster! Jeg ved godt at mundbindene kan være et problem, men hvis du smiler kan man godt se det i øjnene, hvis det er ægte. Hold derudover øje med om gæsterne er færdige med at spise, for det er næsten helt pinligt at have tomme tallerkener stående i over 20 min... Når en gæst spørg efter noget, så sørg for at gæsten ikke venter unødigt længe, gør det så hurtigt som muligt.

Ellers var pigerne rigtig søde og smilende når de var nede ved os! :-)

Tak, MissIdaLund

Rejsende, der kiggede på Slap Af, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Slap Af? Fortæl om dine oplevelser!