“Fantastisk service”

nr. 16 af 618 Restauranter i Århus
Køkkener: Dansk, International
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Beskrivelse: RESTAURANT Hos Slap Af er kvalitet og atmosfære i højsædet. Vores dygtige kokke sørger for, at din mad er velsmagende, og selvfølgelig tilberedt af årstidens friske råvarer; både når det gælder á la carte og vores velkendte menu, 2-retter & 2-glas vin. COCKTAILBAR Vi sætter en stor ære i at servere klassiske og velkendte cocktails som 'Mojito', 'Tom Collins' og 'Old Fashioned'. Men hos Slap Af elsker vi også at kreere nye spændende cocktails, og pifte klassikerne op med vores eget præg. Se mere i vores cocktailkort

Maden var i top. Tjenerne vsr gode til at spørge, om man manglede noget. Det var en meget positiv oplevelse.

Tak, 876magnusj

Mega dejlig mad! Og super god service! Maden smagte godt og var ligesom den skulle være! Et godt sted at tage hen hvis man gerne vil spise lækkert og god mad til billige priser!

Tak, lauramN8521WX

Jeg bestilte “kokkens anbefaler”. Det var meget lækkert. Hovedretten kom lidt senere end forventet, men tjeneren forklarede, at de kørte bryllup. Lækker mad, godt tilberedt og god service. Tak for en god aften

Tak, emmamelin98

Super lækkert tilberedt mad. Alt var godt smagt til, og tilberedt til perfektion, til priser der er til at overleve, selv for den fattige studerende

Tak, 215casperp

Dejligt sted og lækker mad hele vejen igennem. Nærværende betjening, gode drinks og hyggelig stemning

Tak, 741josefines

Rejsende, der kiggede på Slap Af, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Slap Af? Fortæl om dine oplevelser!