“Burgermnu”

nr. 16 af 618 Restauranter i Århus
Køkkener: Dansk, International
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Beskrivelse: RESTAURANT Hos Slap Af er kvalitet og atmosfære i højsædet. Vores dygtige kokke sørger for, at din mad er velsmagende, og selvfølgelig tilberedt af årstidens friske råvarer; både når det gælder á la carte og vores velkendte menu, 2-retter & 2-glas vin. COCKTAILBAR Vi sætter en stor ære i at servere klassiske og velkendte cocktails som 'Mojito', 'Tom Collins' og 'Old Fashioned'. Men hos Slap Af elsker vi også at kreere nye spændende cocktails, og pifte klassikerne op med vores eget præg. Se mere i vores cocktailkort
Anmeldt 24. september 2020

Århus bedste burger til dato og fantastisk service. Derudover dejligt omgivelser, som byder på en dejlig hyggelig stemning.

Tak, Y6344BEmichaelt

Anmeldt 24. september 2020

Måske Aarhus bedste burger. Flot stegt bøf og fremragende pomfritter. Servicering ligeledes helt i top.

Tak, emilbA2258BG
Anmeldt 24. september 2020 fra mobile enheder

Fremragende burger og pommes! Dejligt spisested med hyggelige omgivelser og venlig service! Kan klart anbefales!

Tak, 2kristofferb
Anmeldt 24. september 2020

Super dygtig og talentfuld køkkenchef, som giver en kæmpe kulinarisk oplevelse. SlapAf er altid et besøg værd. Super mad, super betjening og super priser.
Kommer gerne igen!

Tak, JonathanH607
Anmeldt 23. september 2020 fra mobile enheder

Super god service, god stemning, maden smager godt, og dejlig stille musik.

Hvorfor skal jeg skrive 100 tegn (nu er de brugt)

Tak, 534s_rens

Rejsende, der kiggede på Slap Af, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Slap Af? Fortæl om dine oplevelser!