“Fantastisk mad og aften og”
Anmeldelse af Slap Af

Slap Af
nr. 14 af 617 Restauranter i Århus
Køkkener: Dansk, International
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Beskrivelse: RESTAURANT Hos Slap Af er kvalitet og atmosfære i højsædet. Vores dygtige kokke sørger for, at din mad er velsmagende, og selvfølgelig tilberedt af årstidens friske råvarer; både når det gælder á la carte og vores velkendte menu, 2-retter & 2-glas vin. COCKTAILBAR Vi sætter en stor ære i at servere klassiske og velkendte cocktails som 'Mojito', 'Tom Collins' og 'Old Fashioned'. Men hos Slap Af elsker vi også at kreere nye spændende cocktails, og pifte klassikerne op med vores eget præg. Se mere i vores cocktailkort
Anmeldt 9. august 2020 fra mobile enheder

Fantastisk mad og aften og meget stor generøsitet med mad og vin. Søde tjenere og værter. Ekstrem god værdi for pengene.

Tak, 501henrikn

Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Super lækker mad og god betjening! Et sted jeg er kommet flere gange og ser frem til at komme til igen

Tak, nikolinevibe
Anmeldt 31. juli 2020

Vi fik 2 retter + to glas vin og et par drinks.
Alt var super lækkert! Vi blev betjent af Emil, som gjorde sit arbejde til UG.

Varm anbefaling!

Tak, Lunamelin
Anmeldt 30. juli 2020 fra mobile enheder

Vidunderlig aften i Aarhus - dejlig mad, god betjening og skøn stemning. Særligt gode drinks og musik.

Tak, juliefriis
Anmeldt 30. juli 2020

Yderst lækker mad, ingen bemærkelsesværdig ventetid og hyggelig atmosfære. Bestemt et besøg værd her i sommervarmen ☺️

Tak, nhp241

Rejsende, der kiggede på Slap Af, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Slap Af? Fortæl om dine oplevelser!