“Først gang ude og spise efter lock-down. ”
Anmeldelse af Slap Af

nr. 18 af 622 Restauranter i Århus
Køkkener: Dansk, International
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Beskrivelse: RESTAURANT Hos Slap Af er kvalitet og atmosfære i højsædet. Vores dygtige kokke sørger for, at din mad er velsmagende, og selvfølgelig tilberedt af årstidens friske råvarer; både når det gælder á la carte og vores velkendte menu, 2-retter & 2-glas vin. COCKTAILBAR Vi sætter en stor ære i at servere klassiske og velkendte cocktails som 'Mojito', 'Tom Collins' og 'Old Fashioned'. Men hos Slap Af elsker vi også at kreere nye spændende cocktails, og pifte klassikerne op med vores eget præg. Se mere i vores cocktailkort
Anmeldt 5. juli 2020 fra mobile enheder

Som sagt det var første gang vi var ude og spise i et par måneder.
Der var styr på det hele, her efter lock-down.
Maden var lækker og lidt ud over det sædvanlige eller med et lille pift.

Tak, 579regin_

Anmeldt 13. juni 2020

Godt sted
Venlig og god betjening
Mad i topklasse.
Den bedste CARPACCIO jeg nogensinde har fået.
Ribeye også perfekt.
Kommer snart igen

Tak, P1erAarhus
Anmeldt 23. maj 2020 fra mobile enheder

Vi var der en fredag aften efter de lige var genåbnet efter lock-Down.
Vi fik tre retter hver og alt maden var meget lækket med et tvist.
Chesscaken minder mere om is end kage men smagte fint.
Bearnaise sausen var en meget luftig cream.

Tak, 579regin_
Anmeldt 8. marts 2020 fra mobile enheder

Vi tog en hurtig beslutning om at booke en lørdag aften et par timer før.
Det var nemt at få bord, personalet virkede dog lidt uerfarne.
Småfejlene bestilling så som at glemme at komme med bestilte vin og servere den rigtige sauce til ribeyen.
Maden var smagfuld og enkel.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, Lars B
Anmeldt 6. marts 2020

Der er var ikke mange mennesker på Slap af denne mandag aften. Tjeneren havde god tid, men det virkede desværre til han brugte den i køkkenet i stedet for ved hans gæster.
Vi var lidt plaget af bananfluer i restauranten.
Maden var rigtig fin og tjeneren var sød at finde rosé til os, selvom det ikke var på kortet.
En ganske gennemsnitlig restaurantoplevelse.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, Simone8000

Rejsende, der kiggede på Slap Af, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Slap Af? Fortæl om dine oplevelser!