“Dejlig oplevelse”
Anmeldelse af Slap Af

Slap Af
Reservér med
Slap Af er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 14 af 627 Restauranter i Århus
Køkkener: Dansk, International
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Beskrivelse: RESTAURANT Hos Slap Af er kvalitet og atmosfære i højsædet. Vores dygtige kokke sørger for, at din mad er velsmagende, og selvfølgelig tilberedt af årstidens friske råvarer; både når det gælder á la carte og vores velkendte menu, 2-retter & 2-glas vin. COCKTAILBAR Vi sætter en stor ære i at servere klassiske og velkendte cocktails som 'Mojito', 'Tom Collins' og 'Old Fashioned'. Men hos Slap Af elsker vi også at kreere nye spændende cocktails, og pifte klassikerne op med vores eget præg. Se mere i vores cocktailkort

Vi var et større selskab som fik tre dejlige retter de let syltede jordskokker gav en god syre til jordskokkesuppen.
Kødet til hovedretten var mørt og med godt tilbehør svampe og kartoffelmos med mulighed for at tage mere.
Vinen var god og betjeningen høflig og sød.
Jeg kommer helt sikkert igen.

Tak, lonek168

Dejlig mad, hyggelig og venlig atmosfære, sød, smilende og meget serviceminded betjening.
Kommer meget gerne igen snart :-)

Tak, susanne s

Vi var 6 kolleger der skulle i teatret , inden ville vi have lidt godt at spise. Vi kom i god tid . To timer inden vi skulle videre. Brød ( koldt) kom på bordet ledsaget af et glas bittert sauvignon blanc. En halv time gik — og forretten kom , laks i urtecreme. Helt fin og lidt upersonlig. Vi var de første i restauranten skal lige tilføjes . Efter forretten var stedet temmelig fyldt. Vi sad nu 1 time ( hvor vi gentagne gange rykkede køkkenet for servering) 10 min før vi skulle gå ankom hovedretterne. Udtørret torsk med saltede rødbeder ( uspiseligt) vegetar ret med samme uspiselige rødbeder. Jeg fik 4 skiver tør and med brunt grillet spidskål - meget tørt- ingen glace. Dertil en kedsommelig mos. Vi gik sultne derfra.
Vinen blev trukket fra regningen. Jeg “slappede ikke af” på “Slap af” .

Tak, evarD4132XY
Anmeldt 2. november 2018

Hej Slap Af,
Min søster og jeg spiste ved jer i går, torsdag aften, og vi vil bare sige mange tak for en dejlig oplevelse. Det er længe siden, at vi har oplevet så opmærksomme og dygtige tjenere. Der var fuld fokus, store smil og højt humør allerede fra vi trådte ind ad døren. Stor ros til jer. Maden, vinen og drinks sad også lige i skabet.
Vi kommer igen!

Tak, Stine J
Anmeldt 29. oktober 2018 fra mobile enheder

Stemningen i restauranten er romantisk og hyggelig, tjeneren var en god blanding af sjov og venlig, uden at være anmassende. Madeden var spændende og alt spillede bare helt generelt! :)

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Julie G

Rejsende, der kiggede på Slap Af, kiggede også på

Århus, Østjylland

Århus, Østjylland

Har du været i Slap Af? Fortæl om dine oplevelser!