“Godt produkt, dårlige service”
Anmeldelse af Slap Af

Slap Af
nr. 16 af 633 Restauranter i Århus
Køkkener: Dansk, International
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Beskrivelse: RESTAURANT Hos Slap Af er kvalitet og atmosfære i højsædet. Vores dygtige kokke sørger for, at din mad er velsmagende, og selvfølgelig tilberedt af årstidens friske råvarer; både når det gælder á la carte og vores velkendte menu, 2-retter & 2-glas vin. COCKTAILBAR Vi sætter en stor ære i at servere klassiske og velkendte cocktails som 'Mojito', 'Tom Collins' og 'Old Fashioned'. Men hos Slap Af elsker vi også at kreere nye spændende cocktails, og pifte klassikerne op med vores eget præg. Se mere i vores cocktailkort
Anmeldt 6. juli 2016

Rammerne, maden og drikkevarerne er meget fine og gennemtænkt, det er bare ærgerlig det ikke kommer til sin ret, eftersom servicen er helt i bund. Meget lang ventetid og ingen opmærksomhed. Trods det, at man er villig til at købe godt med drikkevarer, var det simpelthen ikke muligt, da tjenerne var meget svær at få fat på. Jeg syntes produktet er så godt, men det fortjener en ordentlig og professionel service.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, GMO89
Danni M, Chef  hos Slap Af, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. juli 2016

Hej Morratz89,

Vi sætter stor pris på ris og ros, så tusinde tak for dette!

Oplevelsen du fik med dårlig service, er vi meget kede af. Servicen er en af de ting vi vægter aller højest.

Kan jeg få dig til at sende en mere uddybende mail til info@slapaf.nu, hvor du beskriver mere specifikt hvad der er gået galt, samt hvilken dato du besøgte stedet i maj.

Tusinde tak :)

Anmeldt 2. juli 2016 fra mobile enheder

Besøgte Slap-af med familie. Tjeneren var sød og høflig, opmærksom på bordet, og anbefalede deres særlige koncept med 2 retter mad med 2 glas vin for 220,-. En meget rimelig pris, hvor maden var overraskende flot tilberedt og velsmagende, vinen var ok. Dejligt interiør, uden at være topklasse, men en hyggelig restaurant, et ungt personale med et smil og glimt i øjet, vi følte os godt tilpas. Vi kommer gerne igen.

Tak, Mortenk437
Anmeldt 29. juni 2016

Kan kun anbefalede dette sted. Venlige personaler og god mad. Var her med fem tøser på en hverdagsaften, og restauranten var godt fyldt, men stadig behageligt.

Tak, Mette O
Anmeldt 29. juni 2016

Jeg har efterhånden været på Slap Af en helt del gange og jeg bliver positivt overrasket hver eneste gang! Maden er super lækker, i passende portioner og til en ganske overskuelig pris - især hvis man som jeg, er studerende. Servicen og betjeningen er i top og man føler sig altid velkommen, selv på en travl aften. Stedet formår virkelig at leve op til sit navn og jeg kan kun give stedet mine varmeste anbefalinger.

Tak, linedybdalolsen
Anmeldt 28. juni 2016 fra mobile enheder

Skal ikke sige, om vi ramte en dårlig dag. Men det gik virkelig langsomt.
Mad + drikkevarer: god øl og burgere. Lækker kaffe og god dessert.

Tak, 123metter

Rejsende, der kiggede på Slap Af, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Slap Af? Fortæl om dine oplevelser!