Pernille V

Fantastisk konference hotel

4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 7. maj 2024
Vi kan kun udtrykke vores begejstring over vores oplevelse på dette konferencehotel.
Det var en fornøjelse at have næsten hele hotellet for os selv, hvilket skabte en intim og fokuseret atmosfære.

Personalet var utroligt opmærksomme og teknisk dygtige, hvilket gjorde hele arrangementet glidende og problemfrit.
De var altid hjælpsomme og til rådighed under vores ophold, hvilket gjorde afholdelse af konference endnu mere behageligt.

Omgivelserne var simpelthen lækre, og det naturlige lys strømmede ind og skabte en behagelig stemning.

Forplejningen var lækker, og værelserne var komfortable og indbydende.
Det var tydeligt, at hotellet også havde en bæredygtighedsprofil, hvilket vi satte stor pris på, da vores konference omhandlede bæredygtighed.

Der var også et godt udvalg af aktiviteter til rådighed, hvilket gav os mulighed for at blande arbejde med fornøjelse.

Alt i alt var vores oplevelse på dette konference hotel fantastisk, og det er absolut en mulighed, vi vil overveje igen i fremtiden.
Dato for ophold: marts 2024
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Problemer med denne anmeldelse?
1.391 kr.
9.2 km fra Horisont Hotel & Konference
Pool
Vis flere hoteller i Århus
Anmeldt d. 6. maj 2024

Dejligt, at blive genkendt, når man kommer igen :-)

Hyggelige omgivelser, skønne mennesker og dejlige værelser

Dato for ophold: maj 2024
Tak, 692torben
Anmeldt d. 6. maj 2024

Dejligt ophold i rene, lyse og moderne faciliteter og smukke omgivelser. Sødt personale med opmærksomhed på special kost (plantebaseret) og ekstra behov. Mulighed for alacarte menu om aftenen og mange fælles områder at være efter kursus/i fritiden.

Dato for ophold: maj 2024
Tak, khi2024
Anmeldt d. 19. april 2024

Flot sted, god mad, venlig personale, gode kursus lokaler, har været her flere gange, nemt at komme til fra motorvejen.

Dato for ophold: april 2024
Tak, pjZ1652OR
Anmeldt d. 9. februar 2024

Jeg har som kursus-afholder været på Horisont i 3 dage. det har været en helt igennem formidabel oplevelse.
Alt spillede, gode omgivelser, gode faciliteter alletiders service, alle stod klar-parat til at gøre deres, for at vi havde det godt.
Maden var i top og blev så fint præsenteret. Som allergikere er jeg meget afhængig af information om maden, og det fik jeg ved alle måltider på en super nærværende og rar måde. De har så meget styr på det.
I kursuslokalet er servicen af samme høje standard, flott og velkørende lokale.
ALT GODT!

Dato for ophold: februar 2024
Tak, Majbritt2024
Anmeldt d. 17. oktober 2023

Hyggeligt, rent og meget hjælpsomt. God mad hele dagen og skøn betjening i restaurant både morgen, frokost og aften. Hyggelige omgivelser og let parkering (gratis)
Kan varmt anbefales til konferencer og til overnatninger

Dato for ophold: oktober 2023
1  Tak, Torben L