Anmeldt d. 22. juli 2020 fra mobile enheder

Lækker oplevelse helt igennem, meget lækker morgenmad og gode senge-meget rent og velduftende af deres egne spa sæbe.
Beliggenheden er helt fantastisk og det kan anbefales at leje cykler.
Parkering er også nemt og forholdsvist billig.
Eneste minus var at der var temmeligt lydt og der manglede håndklæder til hænderne på badeværelset.
Men en gennemgribende god oplevelse og vi ik i tvivl hvor vi skal bo en anden gang.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Tina M
Anmeldt d. 20. juni 2020 fra mobile enheder

Skønt sted, meget hyggelige værelser og skøn rolig gårdhave og enkelte antaner også mod gården. Super beliggehed i midt byen. Meget hjælpsom personale og god morgenmad (organisk). Kan klart anbefales.

Dato for ophold: juni 2020
1  Tak, 657allann
Anmeldt d. 11. maj 2020

Vi havde booket 2 overnatninger, da vi skulle til 70-års fødselsdag i Århus. Fødselsdagen blev aflyst pga. Corona, men vi besluttede, at tage afsted alligevel. Vi fik et værelse i annexet, hvilket var super, da der var helt stille og roligt. Hotellet har en superhyggelig have, som var til fri afbenyttelse og det var deres cafeområde også. Vi købte morgenmad hos Emmerys, længere nede af gaden, og spiste den i hotellets cafe. Personalet var meget imødekommende, og havde flere forslag til, hvad vi kunne tage ud, at se i denne mærkelige tid. Det er et sted, vi helt sikkert vender tilbage til.

Værelsestip: Super beliggenhed, men stille og roligt på værelset.
Dato for ophold: maj 2020
Tak, Enel123
Anmeldt d. 7. maj 2020 fra mobile enheder

Så hyggeligt sted. Følte os så velkomme. Rigtig god service. Skøn søvn. Placering helt i top.
John gjorde alt for at vi havde det godt trods Corona tid.
Rundt om hotellet mange dejlige spisesteder.
Vi kommer helt bestemt igen.

Dato for ophold: maj 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 723lottea
Anmeldt d. 27. januar 2020

Vi havde en fantastisk oplevelse på Guldsmeden i Århus og service ud over det sædvanlige da min kærested havde glemt sin makeup i København arrangerede de blot af hende der kom på arbejde næste dag tog sin makeuptaske med hun så kunne låne så vi kunne komme til rund fødselsdag:) Varm anbefaling herfra og de kunne også anbefale en god restaurant som også levede op til forventningerne:) Bedste anbefalinger fra Helena og Jesper

Dato for ophold: januar 2020
Tak, 400jespers
Aarhusguldsmeden, Receptionschef hos Hotel Guldsmeden AARHUS, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. februar 2020

Hej Helena og Jesper

Tusind tak for de fine ord. Vi er rigtig glade for at høre, at I nød jeres ophold og vi gjorde vores for at gøre det så godt som muligt :) Forhåbentligt på gensyn i fremtiden:)