Anmeldt d. 16. december 2019 fra mobile enheder

Værelset var ok. Madrasserne var af memory foam som former sig efter end krop når du sover. Det skulle være godt men ikke på mig eller min mand.
Hotellet havde den charme med skæve trapper hvis man er til det.

Meget fine håndklæder på toilettet som tørre en rigtig godt efter et bad og et som man siger økologisk sted.

Tak, giselal104
Aarhusguldsmeden, Receptionschef hos Hotel Guldsmeden AARHUS, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. december 2019

Mange tak for jeres anmeldelse:) Det er vi super glade for, at I har givet jer tid til at give os feedback for jeres ophold!
Vi ønsker jer en rigtig god jul.

Anmeldt d. 13. december 2019

Haft tre dejlige overnatninger på et sted der giver én følelsen: Her er godt at være
Meget imødekommende og professionelt personale, prof på den gode måde. Nærværende.
Værelserne er meget rene, trods alder kan ses er det hyggeligt.
Vi kommer gerne igen.
Bh Dorthe og Hans-Erik
Roskilde

Tak, 24.636.963

Hej Dorthe og Hans-Erik

Vi nød at have jer på besøg på vores lille hotel og I er altid velkomne igen:) Vi ønsker jer en dejlig jul og godt nytår!:)

Anmeldt d. 13. december 2019 fra mobile enheder

Fint lille og charmerende hotel - meget centralt. Dejlige værelser - små med ok. Badekar hvilket var skønt. God betjening. Havde brug for at låne lidt oplader til telefon og receptionen var venlig og imødekommende.

Tak, skribenten

Mange tak for din anmeldelse Skribenten:) Det sætter vi stor pris på og vi er rigtig glade for at høre, at opholdet var en succes:)

Anmeldt d. 27. november 2019 fra mobile enheder

Deres senge er fuldstændig håbløse. Topmadrassen er sådan noget memory foam, som føles som at ligge i 20cm kviksand. Min ryg var helt ødelagt dagen efter! Værelserne er ok uden at være prangende. Badeværelsesgulvet var iskoldt selvom der var gulvvarme. Havde været dejligt, hvis personalet havde åbnet for det... Morgenmaden er ikke inkluderet og den er ligeså dyr som på en café, så den er ikke attraktiv.
Placeringen på selve hotellet er ellers fin. Ligger på en hyggelig gade midt i byen.
Jeg kommer ikke igen alene pga sengen..

Dato for ophold: november 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, AnneleeValino
Aarhusguldsmeden, Receptionschef hos Hotel Guldsmeden AARHUS, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. november 2019

Hejsa

mange tak for din anmeldelse. Det sætter vi stor pris på så vi kan forbedre alle de ting, som vi ikke selv oplever, når vi står bag disken:) Angående jeres oplevelse med sengene, så er vi selvfølgelig meget kede af, at de ikke har levet op til, hvad I synes er en god madras. Det svinger bare så utrolig meget, om en person synes det er en god seng eller ej, så vi får samtidig også rigtig mange gode kommentarer for vores senge.
Morgenmad er ALTID inkluderet hvis man booker direkte hos os og ellers koster det 150kr for økologisk brunch med al det mad og drikke man kunne tænke sig, så sammenlignet med cafeer rundt i Aarhus ved jeg at det er rigtig billigt:)

Anmeldt d. 19. oktober 2019

Hotel Guldsmeden i Århus er det fineste og hyggeligste hotel du kan tænke dig. Lige fra du træder ind og bliver budt velkommen i receptionen, bliver du mødt af hyggelige omgivelser og en overordentlig venlig betjening af receptionisterne. Hotellet er småt på den gode hjemlige og hyggelige måde og smagfuldt indrettet, og man får en følelse af at være virkelig velkommen! Værelserne er trods hotellets størrelse med få værelser store og rummelige og mindst lige så hyggeligt og personligt indrettede som fællesområderne. Reception, hyggekroge, haven og værelserne oser af hygge! Morgenmaden er på samme måde lækker (økologisk) og sammensat og stillet op som hvis du var til en luxusbrunch hos din bedste veninde. Og buffeten fyldes konstant op og mangler absolut ingenting. At hotellet samtidig ligger super centralt og på den hyggeligste gade i Århus gør det jo bare perfekt! Kan varmt anbefale dette sted, det perfekte sted at bo på ferien i Århus!

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Tor_CB

Hej Tor
Tusind tak for den alt for dejlig anmeldelse! Det sætter vi så stor pris på:) Det er vi meget glade for. Vi håber at se Jer igen i fremtiden:)