197 $
Gratis afbestilling indtil d. 17/12/21
Book nu, betal under opholdet
Travelocity
Orbitz.com
Booking.com196 $
Expedia.com197 $
Priceline196 $
Anmeldt d. 5. september 2021 fra mobile enheder

Villa Provence er et super dejligt og meget romantisk sted.. I gårdhaven er en dejlig ro og fantastisk stemning. Loungen ved reception med bland selv bar er rigtig hyggelig. Morgenmaden bliver serveret og er fantastisk. Kan varmt anbefales.

Værelsestip: Der er parkering i gården ved hotellet til 135 kr.
Tak, Jens B
Peter Bühlmann, Direktør hos Villa Provence, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. september 2021

Tak for den flotte respons, det luner meget

Anmeldt d. 23. august 2021

Vi har netop afsluttet et 3 dages ophold på et af Danmarks nok mest charmerende
boutique-hoteller. Den rustikke og autentiske stil er tro mod navnet Provence.
Den diskrete beliggenhed, lige midt i Århus, er helt unik - ganske som hotellets oase
af en gårdhave, de hyggelige værelser og opholdsrum. Det første man møder, når
man træder ind på det lille hotel er et utroligt varmt, venligt og serviceminded personale.
Du føler dig i den grad velkommen og ikke blot som endnu en gæst. Det gælder lige
fra receptionen over de søde rengøringspiger, som man møder på gangen til den smilende
og veloplagte morgenservering. På Villa Provence føler man sig hjemme. Og man føler
i den grad, at det her vil vi gerne tilbage til. Meget gerne.

Tak, Discover36021684348
Peter Bühlmann, Direktør hos Villa Provence, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. august 2021

Tusind tak for de meget rosende ord som straks videregives til mine engagerede medarbejdere

Anmeldt d. 12. august 2021

Er lige hjemvendt efter et par fantastiske dage på Villa Provence, hvor vi fejrede min 60 års fødselsdag med gæster fra hele Danmark.

Det hotel kan altså noget.

For det første er beliggenheden central, og selvom det er i centrum er der en ro og en atmosfære der får dig til at føle at du befinder dig i Frankrig langt væk fra stress og jag.

Gårdhaven er en ren oase, lyden af klukkende vand, og et område med borde og stole, hvor man kan sidde og nyde en forfriskning omgivet af smukke blomster og arkitektur.

Værelserne er fransk inspirerede og et kapitel for sig med deres små forskelligheder, og vore gæster (30 stk), var ude af sig selv af begejstring over farverne og indretning.

Morgenmaden er bare lækker med frisk frugt, æg og bacon, crossianter, brød og yoghurt smukt anrettet på et fad.
Juicen er friskpresset og det er altid en af de ting jeg vurderer et hotel på.

Betjeningen er i top, og de ansatte er søde og servicemindede.

Mine bedste anbefalinger til Villa Provence.

Tak, gitae113
Peter Bühlmann, Direktør hos Villa Provence, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. august 2021

Tak Gita for de rosende ord, noget mit team er meget glad for at se. Jeg synes selv der var en fantastisk stemning blandt jeres gæster, men det løfter også hele oplevelsen når alle jeres gæster er positive og glade ved ankomsten,

Anmeldt d. 12. august 2021 fra mobile enheder

Vore aller bedste anbefalinger til dette skønne hotel midt i Århus. Meget høj kvalitet. Dejlige store værelser, der som resten af hotellet er indrettet i fransk stil. Meget hyggelig gårdhave. Morgenmad af de aller bedste råvarer. Venligt og hjælpsomt personale. Fantastisk stemning. Parkering bag hotellet.

Tak, JyllandDK

Tak for den pæne anmeldelse, det glæder teamet meget på Villa Provence.

Anmeldt d. 6. august 2021

Et ejerskifte var åbenbart det, der skulle til for at gøre en skøn oase til et sted, hvor kundeservice er en by i Rusland. En booking af et bestemt værelse blev åbenbart opfattet “som et ønske, ikke et krav” - og hvis vi ikke var tilfredse med at få et andet værelse, så kunne vi da bare blive væk. Ingen undskyldning eller beklagelse.
Virkelig ærgerligt, da Villa Provence tidligere har været hele familiens favorit i Aarhus. Vi ender med en nat på Comwell, hvilket slet ikke kan sammenlignes med “det gamle Provence”, men i det mindste var kundeservicen i top, da vi ringede til den store hotelkæde.

Tak, Louise H
Peter Bühlmann, Direktør hos Villa Provence, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. august 2021

Hej Louise, jeg beklager jeres oplevelse, men jeg må bakke min medvært op i svaret til jer. Jeg sad overfor min medvært og han fortalte pænt at det pågældende værelse (nummer 7 var optaget til anden side) og dette ønske ikke kunne indfries. Jeg kunne godt høre på samtalen at dette ikke var tilfredsstillende for jer, men vi ændre ikke på allerede indgået aftaler med vores gæster. Min medvært er kendt for at 'stå på hovedet for vores gæster' og derfor ked af responsen blev opfattet som tilfældet er.