Anmeldt d. 21. juni 2020

Et gennemført dejligt og hyggeligt sted, indrettet med stil og god smag. God og fast seng, dejligt stort værelse og smukt moderne badeværelse.

Morgenmaden var i særklasse: portions-anrettet (ikke noget buffet-snask) med yoghurt, frisk frugt, æg & bacon, friskpresset juice, friskbagt brød, ost af god kvalitet og kaffe/te ad libitum.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, 865mikkele
Anmeldt d. 8. juni 2020 fra mobile enheder

Forlænget weekend på et lille og utroligt hyggeligt hotel med super service, beliggenhed og tilgængelig.
Fransk gårdhave af de bedste.
Lækker morgenmad serveret ved bordet.
Kan absolut anbefales. 100% tro mod det franske og gennemført med kærlighed for detaljen.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, hkloecker
Anmeldt d. 7. marts 2020

Det er anden gang vi bor på dette skønne hotel. Fra man bliver modtaget i receptionen får man den bedste service. Værelserne er hyggelige med gode senge. Morgenmaden er skøn med dejlig hjemmelavet brød og friskpresset juice. Vi kommer aldrig til at bo på andre hoteller end Villa Provence, når vi er i Århus!

Dato for ophold: marts 2020
Tak, slnielsen123
Anmeldt d. 7. marts 2020

Vi har lige tjekket ud efter et fantastisk ophold på Villa Provence. Det var en dejlig oplevelse i super hyggelige omgivelser, hvor man føler sig helt hensat til Frankrig. I receptionen bydes man hjerteligt velkommen af sødt personale, i loungen nød vi et (faktisk 2) glas herlig Bourgogne hvidvin med oliven og saltmandler. Loungen er et kapitel for sig med den skønneste indretning, stille fransk musik, stearinlys og perfekt rolig stemning til et hyggeophold.
Morgenmaden indtages i fransk bistrostil med franske specialiteter, oste og selvfølgelig croissanter. Igen mødes man af helt usædvanlig god, personlig og imødekommende service fra personalet.
Vi kan næsten ikke vente til næste besøg.
Lone og Rasmus B. Kronborg

Dato for ophold: marts 2020
Tak, Rasmuskronborg
Anmeldt d. 26. januar 2020

Helt klart et besøg hver, hvis man skal overnatte i Århus.
Det ligger perfekt og der er gåafstand til det fleste oplevelser. Morgenmaden er til UG og personale er super søde.
Værelserne er god størrelse og der er ikke noget at komme efter mht. rengøringen.

Dato for ophold: januar 2020
Tak, Migogm