“Ikke pengene værd”

Prisklasse: 22 US$ - 48 US$
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Aftensmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Beskrivelse: Dansk mad hvor alt er lavet fra bunden. Hyggelige og dejlige omgivelser, hvor man bare vil gæsten det bedste.vi ses og velbekomme ;-)
Anmeldt 15. december 2022

En ok forret, en hovedret der ikke på nogen måder var veltilberedt. En sort pariserbøf og en wienerschitzel der vist var kommet i frituren. Æbleskiver tog så lang tid at lave, så vi til sidst måtte bede om en regning. Fornemmer de skulle have frosten tøet af dem, for tager ikke mange minutter lave fra bunden.
Toilet var mildest talt noget lort...

Dato for besøg: december 2022
Tak, 60rikkec

Anmeldt 3. december 2022 fra mobile enheder

Var på den lille kro til deres onsdags flæsk. Dejligt mad, god service, hyggeligt stemning - Kan varmt anbefales!:)

Tak, Monique W
Anmeldt 29. november 2022 fra mobile enheder

Velsmagende og velstegt flæsk i rigelige mængder og med hjemmelavet tilbehør. Venlig betjening og ung betjening. Bare godr

Tak, 928pederm
Anmeldt 14. november 2022 fra mobile enheder

Vi var der også for et par år siden, hvor det var virkelig dejlig mad - måske har de skiftet ejere, kok eller koncept.
Virkelig dårlig mad; små overskårede fiskefileter, en virkelig dårlig leverpostej uden nævneværdig tilbehør, en skrækkelig rødkål med små tørre stykker steg. Oste anretningen var så nærig, at det var kvalmende.
Men hyggelige omgivelser og virkelig sød betjening

Tak, 554kennyk
Anmeldt 31. maj 2022

God dansk mad. Vi bestilte stegt flæsk og blev overraskede over mængden. Der var rigeligt og det var ikke nødvendigt at bede om mere.
Sovs, flæsk og kartofler var helt perfekte.
Vi kommer helt sikker igen :)

Dato for besøg: maj 2022
Tak, JensJ734

Rejsende, der kiggede på Den Lille Kro, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Den Lille Kro? Fortæl om dine oplevelser!