“Tranditionsrig”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 26. januar 2020

Dejlig sted med en super god placering i skoven og alligevel nem at køre til. Rigtig god brunch, men man betaler også for det!.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, KurtS461

Anmeldt 16. januar 2020

Dejligt sted i idylliske omgivelser i Marselisborgskovene. Bør besøges i solskin og helst med blade på træerne, men det ændrer ikke på, at vores frokost var rigtig dejlig.

Tak, Rejseglad53
Anmeldt 16. december 2019 fra mobile enheder

Vi spiste en herlig frokost sammen med familie, og vi valgte smørrebrød, som smagte herligt. Svigerinden valgte 3 stk og måtte have hjælp til at spise dem. De var store og mætter pga de gode råvarer. Skønne omgivelser og god service.

Tak, 748Rita
Anmeldt 17. november 2019 fra mobile enheder

Vi havde en rigtig dejlig brunch oplevelse. Rigtig sødt personale og dejligt mad. Ande hotdog`en var i sig selv et besøg værd.

Tak, thored88
Anmeldt 14. november 2019 fra mobile enheder

Anderledes men virkelig god brunch, i skønne omgivelser, kan varmt anbefales. Skønt personale, der gik op i at præsenterer retterne. Det er et besøg værd og en god gåtur værd efterfølgende.

Tak, 926BeC
961runea, Ejer hos Restaurant Skovmøllen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. november 2019

Tak for din anmeldelse af dit besøg hos os.

Vi håber at kunne byde jer velkommen en anden gang.

Mvh
Rune Aaby
Ejer

Rejsende, der kiggede på Restaurant Skovmøllen, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Restaurant Skovmøllen? Fortæl om dine oplevelser!