Charlotte Manda... F

Lækkert hotel

4,0 ud af 5 boblerAnmeldt for 5 uger siden
Udsigten og beliggenheden var fantastisk. Stort godt værelse og lækker morgenmad.

Desværre lidt meget spindelvæv i loftet og et fedtet vindue.

Vi ønskede os et værelse i fred og ro, og det fik vi.
Så alt i alt et lækkert hotel, vi sagtens kunne booke en anden gang.
5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerSted
2,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
4,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
Svarede for 4 uger siden
Kære Charlotte
Du skal have mange tak for din feedback, den er vi enormt glade for at modtage. Det er så dejligt at læse at I har nydt opholdet, og har haft glæde af vores skønne beliggenhed. Den er bestemt også noget for sig :)

Vi vil med det samme få kigget på spindelvævet og vinduet, så det kan blive gjort ekstra rent, og vi er glade for at I har gjort os opmærksomme på det.

I ønskes en rigtig dejlig dag, og på gensyn næste gang :)

Forudbetaling er ikke nødvendig
    623 kr.
3.3 km fra Helnan Marselis Hotel - Aarhus
Vis flere hoteller i Århus
Anmeldt d. 6. maj 2024

Venligt personale, dejlig morgenmad, meget stort værelse, fantastisk udsigt, alt var rent og pænt.......kommer rigtig gerne igen.

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Berit D
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. maj 2024

Kære 60beritd,
Mange tak for din feedback, den er vi rigtig glade for at læse :)
Det er skønt at høre at I har nydt opholdet til fulde, og har syntes godt om vores morgenmad og skønne udsigt.

Vi håber at måtte byde jer velkommen tilbage en anden gang, og ønsker jer en dejlig dag!

Anmeldt d. 6. maj 2024

Badeværelset på værelse 245 er som en stor brusekabine med gulvafløb under håndvasken, og armaturets omskifter mellem vandhane og bruser fungerer kun når vandhanen er tilkoblet og vandet derfor formålsløst sprøjter ud/ned på (hele) gulvet.
Vi har ingen steder oplevet en så ejendommelig konstruktion og fik af denne grund den opfattelse, at det skyldtes en fejl,

Værelsestip: Hvis allebadeværelser er som værelse 245, skal man bede om en detaljeret brugsanvisning
1  Tak, Poul I

Kære Pouli883,
Du skal have tusind tak for at give os jeres feedback, den sætter vi stor pris på at modtage.
Vi er kede af at værelset har føltes uhænsigtsmæssigt indrettet, det vil vi naturligvis tage et grundigt kig på, og efterse med det samme.

Vi håber at I har nydt vores faciliteter og omgivelser under jeres ophold, og ønsker jer en dejlig dag :)

Anmeldt d. 5. maj 2024

Dejlig beliggenhed og venligt personale i receptionen.

Men værelset fremstår nedslidt, inventar med skader, billige look a like trægulve som står i halv måner i samlingerne. Forstår ikke at der er engang plastik krus på toilettet, det virker lidt dumt i en tid, hvor vi skal tænke på miljøet.

Pool område og omklædning er også nedslidt og her trænger også til en Update.

Morgenmaden var standart, kedeligt.

Efter vores mening er hotel Max 3 stjerner, kan ikke mærke det eksklusive som hotellet ellers er kendt for.
Alt i alt en skuffende oplevelse.

Tak, Rene Damkjær M

Kære renedamkj_rm2024,
Du skal have mange tak for din feedback, den tager vi imod med en stor tak.
Vi er kede af at jeres forventninger ikke blev indfriet, men vil absolut tage dette til os.
Til info, så er vi allerede i en proccess med grøn omstilling, hvor vi udskifter værelses elementerne, samt starter op med ny og bæredygtig sæbeserie i år.

Vi håber at må byde jer velkommen igen fremover, og ønsker jer en dejlig dag.

Anmeldt d. 5. maj 2024 fra mobile enheder

Kan stort set ikke se ud af punkterede termorude trods, køb af værelse med udsigt til den dyre pris. Total slidte døre.
Kaotisk morgenmad, halvsure tjenere, manglende aftørring af borde til næste hold og ikke nok mad til de sidste 😢
Alt i alt ikke ok til den pris!

Tak, monicahM7595UU

Kære MonicahM7595UU,
Mange tak for din feedback, den sætter vi stor pris på.
Vi er kede af at vores hotel og den overordnede oplevelse ikke har været tilfredsstillende.
Vi vil bestemt tage kritikken til os, så vi kan forbedre de forhold er nævnes. Tak for at gøre os opmærksomme på hvordan jeres oplevelse har været.

I ønskes en rigtig dejlig dag.

Anmeldt d. 30. april 2024

Fint ophold til prisen. Var på en deal. Dejligt værelse med havudsigt. Ved ankomst følte vi os ikke specielt velkomne af den yngre mand i receptionen. Så vi for lidt rundt for at finde vores værelse. Følte lidt vi kom til ulejlighed. Super fin morgenbuffet. Spiste i restauranten den første aften. God mad og søde tjenere. Til gengæld haltede det kraftigt efter i lounge området. Bordene var fyldt med brugte kaffekopper og glas, der ikke blev fjernet. Det fik flere til at tage deres glas med på værelset.

Dato for ophold: april 2024
Tak, gittevinkelvej
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. maj 2024

Kære Gitte
Du skal have mange tak for at give os jeres feedback, den sætter vi stor pris på.
Vi er kede af at I ikke har følt jer velkommen fra start, det er bestemt vores opgave, og noget vi stræber efter hver eneste dag.
Kritikken vil vi tage til os, og er glade for at høre jeres mening, så vi fremover kan forbedre de nævnte punkter.

Vi håber at I har nydt vores skønne værelser, samt beliggenhed, og at I har lyst til at komme retur en anden gang.

I ønskes en rigtig dejlig dag.