Nanna K
Viborg, Danmark

Fantastisk ophold

5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 7. okt. 2023
Min mand og jeg elsker Aarhus og har derfor været vidt omkring på byens hoteller, men Helnan Marselis blev på vores ophold i perioden 4 -6. oktober vores yndlingshotel; receptionen går en ekstra mil for dig, personalet i køkkenet er super søde og sengene er behagelige.

Eneste ulempe er, at man skal gå lidt, når man kommer med offentlig transport, men lidt ekstra skridt skader ikke ligefrem din sundhed ;) Så vi overlevede.

På værelser med havudsigt er udsigten fænomenal og at åbne døren og falde i søvn til lyden af bølgeskvulp er ren lise for sjælen.

Tak for et fantastisk ophold
Dato for ophold: oktober 2023
4,0 ud af 5 boblerVærdi
3,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
Svarede 8. okt. 2023
Kære Nanna,

Tusind tak for din feedback og de søde ord - det sætter vi enormt stor pris på :-)

Super dejligt, at i nyder det her hos os. Vi håber meget på at se jer igen.

Hav en dejlig søndag,

7.9 km fra Helnan Marselis Hotel - Aarhus
Gratis parkering
Vis flere hoteller i Århus
Anmeldt d. 2. oktober 2023

Vi har været på hotellet mange gange, og alt er hver gang super lækkert, personalet er altid meget venlige og imødekomne, fantastisk morgenbuffet, og dejlig mad i restauranten - alt er godt, og vi kommer helt sikkert igen (og igen) :-)

Tak, Lars Q
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. oktober 2023

Kære Lars,

Tusind tak for din feedback, og de søde ord - dem sætter vi stor pris på!
Skønt, at i nyder det her hos os, og vi ser frem til at byde jer velkommen igen :-)

Hav en dejlig aften,

Venlig hilsen
Helnan Marselis Hotel

Anmeldt d. 30. september 2023

Fantastisk beliggenhed, skønt pool/sauna område, godt værelse med super udsigt og god seng med ekstra puder, gode bløde stole, god morgenmad, meget imødekommende personale, man føler sig velkommen som gæst. Men ingen frokost, og ingen alternativer, f.eks. en sandwich i et køleskab ved receptionen, ingen bar før kl. 15, ingen fyldt minibar på værelset, stort set ingenting i receptionen. Man skal simpelthen have madpakken med hjemmefra. Restauranten har åbent om aftenen, men med en meget begrænset menu, og retterne er ikke ret gode (selv ikke den dyreste på kortet), selv om de er dyre nok.

Værelsestip: Sørg for at have en picknickkurv med eller vær indstillet på at spise ude.
Tak, Vestervind
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. oktober 2023

Hej Mikael Mange tak for din feedback og for din grundighed, det gør det meget nemmere for os at arbejde videre på. Vi er rigtig glade for, at du kunne lide selve hotellet og at vores kollegaer fik dig til at føle dig velkommen. I forhold til frokosten, er vi selvfølgelig rigtig kede af, at personalet ikke har været behjælpelige. Det lægger vi ellers normalt en dyd i at være. Vi gør vores ypperste for, at vores gæster får en helhedsoplev trods vi ikke har frokoste. Du har helt ret i at vores bar først åbner kl. 15, men indtil da er det muligt at købe forfriskninger i receptionen. Er tiden til det, plejer vi også at være behjælpelige i baren inden kl. 15. Så vi er selvfølgelig kede af, i har haft den oplevelse. Vi håber dog trods dette, at vi kan byde jer velkommen en anden gang.

Mange Hilsner Helnan Marselis Hotel

Anmeldt d. 19. september 2023

Man kan næsten stikke tæerne I vandet fra terrassen, og udsigten var helt fantastisk. Badeværelset fremstod lidt slidt, men pyt, når alt andet var i orden. Hyggelige lænestole, gode senge. Området byder på gåafstand langs stranden til Den Uendelige Bro, Dyrehaven og Marselisborg Slot.
Pool, sauna og fitness åbent 7-23. Baren er lukket om søndagen.
Kommer gerne igen 😀

Tak, Ellen Højvang A
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. september 2023

Hej Ellen

Mange tak for din feedback og søde ord. Dette betyder rigtig meget for os.
Hvor er vi glade for, at du har haft en dejlig oplevelse og fået nydt vores skønne omgivelser.

Vi vil se meget frem til at byde jer velkommen en anden gang.

Mange Hilsner Helnan Marselis

Anmeldt d. 18. september 2023

Vi havde et dejligt ophold med skøn morgenmad og udsigt til den smukke Århusbugt, hvor vi hver morgen nød en svømmetur.
Det eneste problem var, at de smukke sengelamper, på trods af, at have 2 lysindstillinger, desværre ikke også fungerer som læselamper, hvorfor vi så måtte bruge lygten i vores mobiler! Til gengæld var hovedpuderne dejligt høje og faste, og ikke en luftig pude, der bliver flad så snart man lægger hovedet på den.
Kommer helt sikkert snart igen.

Tak, GoPlaces24713198764
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. september 2023

Kære GoPlaces24713198764,
Mange tak for denne fine feedback, den sætter vi stor pris på :)
Det er så dejlig at læse at I har nydt opholdet, og at det generelle indtryk har være positivt.
Vi vil naturligvis tage jeres feedback vedrørende lamperne med os videre, og takker for at I gør os opmærksomme på dette!

Rigtig god dag til jer.

Anmeldt d. 18. september 2023

Det er en fornøjelse at overnatte her. Pæne værelser, gode senge, flinkt og hjælpsomt personale samt en fantastisk morgenbuffet. Kan varmt anbefales.
Helnan Marselis Hotel byder velkommen til et
enestående ophold ved Aarhus’ smukkeste kyststrækning.
Hotellet er det perfekte valg for jer, der ønsker at nyde både byens pulserende energi og den betagende natur, der omgiver hotellet.

Tak, Perle22

Kære Perle22,
Mange tak for denne flotte og venlige feedback. Det betyder virkelig meget for os at du har taget dig tid til at skrive omkring jeres oplevelse!
Vi er så glade for at I har nydt vores dejlige beliggenhed og indtryk generelt :)

I skal være velkomne tilbage, til enhver tid.

Rigtig god dag.