174 US$
Priceline187 US$
Travelocity168 US$
ZenHotels.com224 US$
Anmeldt d. 30. december 2022

Værelset og udsigten var i top samt morgen buffet var også i top, men at man skal betale for parkering trækker ned i min samlet vurdering.
Hotellet ligger i et dejligt og fredeligt område,og man kunne høre vandet om natten.

Værelsestip: Dejligt beliggende hotel, med fantastisk udsigt.
Tak, Escape28655652434
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. januar 2023

Hej Escape286556522434
Mange tak for din tilbagemelding og feedback, den er vi utroligt glade for. Vi er så glade for at i har haft et dejligt ophold og at i har nydt den fantastiske udsigt og beliggenhed.
Vi håber meget at kunne byde jer velkommen igen i det nye år.

Anmeldt d. 29. december 2022

Dejligt værelse, fint poolområde og sauna. Venligt og smilende personale.Lækker morgenmad! Perfekt beliggenhed og super at kunne gå direkte ud i vandet . Vil varmt anbefale stedet til andre - vi vil bestemt besøge stedet igen.

Tak, 511lotteb

Hej 511lotteb
Tusinde tak for din anmeldelse og feedback, den betyder utroligt meget for os. Vi er så glade for at i havde et godt ophold hos os og fik nydt de skønne omgivelser.
Vi ser meget frem til at kunne byde velkommen igen.

Anmeldt d. 27. december 2022

Hotellet trænger til at blive frisket op, det er ret slidt og forsømt. Værelset var koldt, og gulvet i badeværelset var isnende koldt. Til gengæld var personalet imødekommende og morgenmaden var rigtig fin.

Tak, Jan Skou A
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. december 2022

Tusinde tak for din feedback, den betyder utroligt meget for os. Vi er glade for, at i havde et godt ophold og følte jer taget godt i mod af personalet og under hele opholdet. Vi beklager meget, at værelset har været koldt, sådan skal det bestemt ikke være og det er noget vi tager videre med det samme. Vi renovere løbende, det er dog planen at der kommer til at ske lidt større ændringer i den nærmeste fremtid.
Vi håber at kunne byde velkommen igen snart og ønsker jer et rigtig glædeligt nytår.

Anmeldt d. 24. december 2022

Udsigten var rigtig flot, hotellet var fin og maden rigtig god, servicen var venlig og i mødekommende, vil klart anbefale stedet, der kan naturligvis opdateres på nogle områder. Hotellet er jo ikke helt ny. Men alt i alt et fint sted.

Tak, Jan N

Hej jannY1275HR
Tusinde tak for din fine feedback, det betyder utroligt meget for os. Vi er så glade for, at i havde et godt ophold og følte jer godt tilpas under hele opholdet. Vi opdatere og renovere løbende, men der kommer til at ske lidt i den nærmeste fremtid.
Vi ser frem til at kunne byde velkommen igen og ønsker jer et rigtig glædeligt nytår.

Anmeldt d. 12. december 2022 fra mobile enheder

Meget slidt hotel. Mangelfuld rengøring. Sengelinned var ikke rent.
Morgenmad på det jævne.
Eneste lyspunkt er beliggenheden ved bugten.
Alt for dyr overnatningspris. Modsvarer slet ikke ydelsen.
Vi kan ikke anbefale dette sted. Næste gang vi kommer til Århus, skal vi ikke bo her.

Tak, henrikolde
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. december 2022

Hej henrikolde
Tusinde tak for din feedback, den betyder utroligt meget for os. Vi er kede af, at i ikke havde et godt ophold og beklager mange gange for den mangelfulde rengøring. Det er noget vi tager videre til housekeeping med det samme. Dejligt at i trods alt fik nydt den dejlige beliggenhed og udsigt.
I ønskes en god jul.