174 US$
Travelocity168 US$
Priceline187 US$
ZenHotels.com224 US$
Anmeldt d. 29. december 2022

Dejligt værelse, fint poolområde og sauna. Venligt og smilende personale.Lækker morgenmad! Perfekt beliggenhed og super at kunne gå direkte ud i vandet . Vil varmt anbefale stedet til andre - vi vil bestemt besøge stedet igen.

Tak, 511lotteb
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. januar 2023

Hej 511lotteb
Tusinde tak for din anmeldelse og feedback, den betyder utroligt meget for os. Vi er så glade for at i havde et godt ophold hos os og fik nydt de skønne omgivelser.
Vi ser meget frem til at kunne byde velkommen igen.

Anmeldt d. 27. december 2022

Hotellet trænger til at blive frisket op, det er ret slidt og forsømt. Værelset var koldt, og gulvet i badeværelset var isnende koldt. Til gengæld var personalet imødekommende og morgenmaden var rigtig fin.

Tak, Jan Skou A
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. december 2022

Tusinde tak for din feedback, den betyder utroligt meget for os. Vi er glade for, at i havde et godt ophold og følte jer taget godt i mod af personalet og under hele opholdet. Vi beklager meget, at værelset har været koldt, sådan skal det bestemt ikke være og det er noget vi tager videre med det samme. Vi renovere løbende, det er dog planen at der kommer til at ske lidt større ændringer i den nærmeste fremtid.
Vi håber at kunne byde velkommen igen snart og ønsker jer et rigtig glædeligt nytår.

Anmeldt d. 24. december 2022

Udsigten var rigtig flot, hotellet var fin og maden rigtig god, servicen var venlig og i mødekommende, vil klart anbefale stedet, der kan naturligvis opdateres på nogle områder. Hotellet er jo ikke helt ny. Men alt i alt et fint sted.

Tak, Jan N

Hej jannY1275HR
Tusinde tak for din fine feedback, det betyder utroligt meget for os. Vi er så glade for, at i havde et godt ophold og følte jer godt tilpas under hele opholdet. Vi opdatere og renovere løbende, men der kommer til at ske lidt i den nærmeste fremtid.
Vi ser frem til at kunne byde velkommen igen og ønsker jer et rigtig glædeligt nytår.

Anmeldt d. 12. december 2022 fra mobile enheder

Meget slidt hotel. Mangelfuld rengøring. Sengelinned var ikke rent.
Morgenmad på det jævne.
Eneste lyspunkt er beliggenheden ved bugten.
Alt for dyr overnatningspris. Modsvarer slet ikke ydelsen.
Vi kan ikke anbefale dette sted. Næste gang vi kommer til Århus, skal vi ikke bo her.

Tak, henrikolde
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. december 2022

Hej henrikolde
Tusinde tak for din feedback, den betyder utroligt meget for os. Vi er kede af, at i ikke havde et godt ophold og beklager mange gange for den mangelfulde rengøring. Det er noget vi tager videre til housekeeping med det samme. Dejligt at i trods alt fik nydt den dejlige beliggenhed og udsigt.
I ønskes en god jul.

Anmeldt d. 12. december 2022

Fin beliggenhed, et hotel som efterhånden trænger til en opdatering. Vi skulle bade og der var ok pool og havet lige foran værelset. Dog ingen badekåber at låne og mangel på store håndklæder. Værelset var fint, men mangler lidt rengøring på badeværelse samt opfyldning af papir etc.. Generelt koldt - også på værelset, skyldes sikkert at der er skruet ned for fyret. Ingen restaurant og baren var ikke bemandet, med mindre at man hentede en der kunne betjene den. Det bedste - er helt klart beliggenheden - at vi desværre skulle betale for parkering på hotellet er et stort minus og krævede installation af endnu en APP..

Værelsestip: Tag et værelse med udgang til havet..
Tak, T6764EItomasv

Tusinde tak for din feedback, den betyder utroligt meget for os. Hvor er det dejligt at i havde et godt ophold og kunne nyde den fantastiske udsigt og beliggenhed. Vi beklager hvis du ikke har kunne få udleveret ekstra håndklæder fra receptionen, da det er noget vi altid tilbyder vores gæster. Morgenkåber har vi også, dog begrænset, da de desværre forsvinder. Restauranten har vi måtte lukke i en periode pga. personalemangel desværre, men vi gør alt vi kan for at kunne åbne den igen hurtigst muligt. Vi er ved at se på fornyelse og renovering af værelser m.m.
Vi håber at kunne byde velkommen igen, så i kan få den fulde oplevelse og gå fuldt tilfredse herfra.
I ønskes en god jul samt godt nytår.