174 US$
Hotels.com168 US$
Priceline259 US$
Travelocity168 US$
Anmeldt d. 12. december 2022 fra mobile enheder

Meget slidt hotel. Mangelfuld rengøring. Sengelinned var ikke rent.
Morgenmad på det jævne.
Eneste lyspunkt er beliggenheden ved bugten.
Alt for dyr overnatningspris. Modsvarer slet ikke ydelsen.
Vi kan ikke anbefale dette sted. Næste gang vi kommer til Århus, skal vi ikke bo her.

Tak, henrikolde
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. december 2022

Hej henrikolde
Tusinde tak for din feedback, den betyder utroligt meget for os. Vi er kede af, at i ikke havde et godt ophold og beklager mange gange for den mangelfulde rengøring. Det er noget vi tager videre til housekeeping med det samme. Dejligt at i trods alt fik nydt den dejlige beliggenhed og udsigt.
I ønskes en god jul.

Med venlig hilsen
Helnan Marselis

Anmeldt d. 12. december 2022

Fin beliggenhed, et hotel som efterhånden trænger til en opdatering. Vi skulle bade og der var ok pool og havet lige foran værelset. Dog ingen badekåber at låne og mangel på store håndklæder. Værelset var fint, men mangler lidt rengøring på badeværelse samt opfyldning af papir etc.. Generelt koldt - også på værelset, skyldes sikkert at der er skruet ned for fyret. Ingen restaurant og baren var ikke bemandet, med mindre at man hentede en der kunne betjene den. Det bedste - er helt klart beliggenheden - at vi desværre skulle betale for parkering på hotellet er et stort minus og krævede installation af endnu en APP..

Værelsestip: Tag et værelse med udgang til havet..
Tak, T6764EItomasv

Tusinde tak for din feedback, den betyder utroligt meget for os. Hvor er det dejligt at i havde et godt ophold og kunne nyde den fantastiske udsigt og beliggenhed. Vi beklager hvis du ikke har kunne få udleveret ekstra håndklæder fra receptionen, da det er noget vi altid tilbyder vores gæster. Morgenkåber har vi også, dog begrænset, da de desværre forsvinder. Restauranten har vi måtte lukke i en periode pga. personalemangel desværre, men vi gør alt vi kan for at kunne åbne den igen hurtigst muligt. Vi er ved at se på fornyelse og renovering af værelser m.m.
Vi håber at kunne byde velkommen igen, så i kan få den fulde oplevelse og gå fuldt tilfredse herfra.
I ønskes en god jul samt godt nytår.

Med venlig hilsen
Helnan Marselis

Anmeldt d. 5. december 2022

Rigtig dejligt hotel med utrolig rart personale. Gode senge, gode dyner, dejlig morgenmad.
Dog kunne vi ikke få et varmt brusebad, måske er der ikke nok til alle på samme tid?
Værelset er hyggeligt indrettet, men slidt, og det trak rigtig koldt ind ved den lukkede altandør.

Tak, Perle22
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. december 2022

Hej Perle22,
Du skal have mange tak for din fine anmeldelse, vi sætter enormt stor pris på dette, og er så glade for at I har nydt det :)
Vi beklager naturligvis det manglende vand, dette er yderst sjældent at dette sker, men med et ældre hotel, kan vi nok desværre ikke helt undgå dette. Vi får tjekket vores altandøre fremadrettet, så det ikke trækker ind på værelset, for det er bestemt ikke meningen.

Vi håber at I får lyst til at besøge os igen, I skal være så velkomne.

Rigtig dejlig dag.

Anmeldt d. 29. november 2022

Hotellet har en fantastisk havudsigt, og vi faldt i søvn til bølgernes brusen efter vi fik et nyt værelse. Det første værelse vi havde lå op ad et festlokale, hvor der blev spillet høj musik, så vi bedte om at blive flyttet til andet værelse. Det blev vi også uden problemer. Vi undrede os dog over at man havde placeret gæster på et værelse op ad en fest. Morgenmaden syntes vi godt kunne være mere spændende når det er et 4 stjernet hotel, ligesom hotellet og indretningen generelt trænger til en opfriskning.

Dato for ophold: november 2022
Tak, Camilla Adler J
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. november 2022

Hej Camilla
Vi er glade for at I nød jeres ophold her og faldt godt i søvn til bølgernes brusen efter at være blevet flyttet til et andet værelse. Vi prøver så vidt muligt at placere gæster som ikke har noget med festen at gøre, væk fra selve festlokalerne, vi beklager at I blev placeret der. Godt I kom og gjorde os opmærksomme, så vi kunne flytte jer.
Tak for din feedback, morgenmaden er noget vi er i gang med at forbedre, til fremtiden.
Vi håber at kunne byde jer velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 21. november 2022

Hmm ... Jeg lyder som en lille pige når jeg siger det - men - hotellet er sgu en smule slidt .... Elsker det på mange områder... for det minder jo sygt meget om ens barndom ... MEN ... Så igen - er jeg jo + 50 år og burde ikke være nostalgisk ....

Så... ja ... vil mene at et hotel til 15-1600,- kr plus 175 kr til parkering - dermed knap 1800kr for en overnatning - burde være mere up to date ....

Også hader jeg at i om søndagen pakker jeres morgen mad væk kl 10.00 ... Og ikek nok med det - står jeg der kl 0950 og beder om ost - men - den vil man ikke komme med - da morgen maden jo pakkes væk kl 1000 ....

Ville jeg vælge hotellet igen ..?!

Desværre nej ....

Dato for ophold: november 2022
Tak, 939stellanb
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. november 2022

Hej 939stellanb
Tusinde tak for din feedback, den betyder utroligt meget for os, da den hjælper os så vi ved hvor vi kan forbedre os. Vi er kede af, at du ikke havde et godt ophold hos os og ikke ønsker at komme igen. Der vil ske nogle fornyelser og renoveringer, dog er dette noget der tager tid, men der vil ske noget løbende. Vi beklager mange gange at du ingen ost fik til din morgenmad og det er noget vi tager videre med det samme, der skal selvfølgelig være ost tilgængeligt til kl. 10.00.
Vi håber at du stadig fik slappet lidt af og nydt opholdet på trods, og vil overveje at komme tilbage på et tidspunkt. Så du kan gå herfra med en god oplevelse :)
Du ønskes en god dag.