245 US$
Hotels.com236 US$
Priceline262 US$
Travelocity236 US$
Anmeldt d. 29. november 2022

Hotellet har en fantastisk havudsigt, og vi faldt i søvn til bølgernes brusen efter vi fik et nyt værelse. Det første værelse vi havde lå op ad et festlokale, hvor der blev spillet høj musik, så vi bedte om at blive flyttet til andet værelse. Det blev vi også uden problemer. Vi undrede os dog over at man havde placeret gæster på et værelse op ad en fest. Morgenmaden syntes vi godt kunne være mere spændende når det er et 4 stjernet hotel, ligesom hotellet og indretningen generelt trænger til en opfriskning.

Tak, Camilla Adler J
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. november 2022

Hej Camilla
Vi er glade for at I nød jeres ophold her og faldt godt i søvn til bølgernes brusen efter at være blevet flyttet til et andet værelse. Vi prøver så vidt muligt at placere gæster som ikke har noget med festen at gøre, væk fra selve festlokalerne, vi beklager at I blev placeret der. Godt I kom og gjorde os opmærksomme, så vi kunne flytte jer.
Tak for din feedback, morgenmaden er noget vi er i gang med at forbedre, til fremtiden.
Vi håber at kunne byde jer velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 21. november 2022

Hmm ... Jeg lyder som en lille pige når jeg siger det - men - hotellet er sgu en smule slidt .... Elsker det på mange områder... for det minder jo sygt meget om ens barndom ... MEN ... Så igen - er jeg jo + 50 år og burde ikke være nostalgisk ....

Så... ja ... vil mene at et hotel til 15-1600,- kr plus 175 kr til parkering - dermed knap 1800kr for en overnatning - burde være mere up to date ....

Også hader jeg at i om søndagen pakker jeres morgen mad væk kl 10.00 ... Og ikek nok med det - står jeg der kl 0950 og beder om ost - men - den vil man ikke komme med - da morgen maden jo pakkes væk kl 1000 ....

Ville jeg vælge hotellet igen ..?!

Desværre nej ....

Tak, 939stellanb
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. november 2022

Hej 939stellanb
Tusinde tak for din feedback, den betyder utroligt meget for os, da den hjælper os så vi ved hvor vi kan forbedre os. Vi er kede af, at du ikke havde et godt ophold hos os og ikke ønsker at komme igen. Der vil ske nogle fornyelser og renoveringer, dog er dette noget der tager tid, men der vil ske noget løbende. Vi beklager mange gange at du ingen ost fik til din morgenmad og det er noget vi tager videre med det samme, der skal selvfølgelig være ost tilgængeligt til kl. 10.00.
Vi håber at du stadig fik slappet lidt af og nydt opholdet på trods, og vil overveje at komme tilbage på et tidspunkt. Så du kan gå herfra med en god oplevelse :)
Du ønskes en god dag.

Anmeldt d. 3. november 2022

Restaurant på hotellet var lukket - ikke kun en dag eller to - men skulle først åbne igen til foråret. Ingen mulighed for at købe noget på selve hotel - og der er ca. 10 km til nærmeste indkøbssted eller lign. Måske hotellet skulle have informeret omkring dette på forhånd - men ingen info. Parkering var ikke længere gratis - men koster nu 172 kr. pr. døgn. ingen info omkring dette inden ankomst eller ved booking - ganske dårlig stil!
Kommer nok ikke igen.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Fam1002
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. november 2022

Hej Fam1002
Tusinde tak for din feedback, den er vi utroligt glade for, så vi hele tiden kan forbedre os.
Vi er kede af, at i ikke havde et godt ophold. Desværre er vores a la carte restaurant lukket i øjeblikket pga. personalemangel, hvilket også er meldt ud på alle vores booking kanaler. Vi gør alt vi kan for at åbne den igen hurtigst muligt og håber meget at kunne åbne den i starten af det nye år.
Vores parkering blev betalingsparkering tilbage i juli, bl.a. pga. af dem udefra der førhen benyttede vores pladser, så der ikke var plads til vores gæster. Dette er også meldt ud på alle vores booking kanaler, vi beklager at dette ikke er nået ud til jer.
Vi ønsker jer en god weekend.

Med venlig hilsen
Helnan Marselis

Anmeldt d. 31. oktober 2022 fra mobile enheder

Helnan fremstår generelt slidt og kunne godt trænge til et facelift.

Af detaljer, der trækker helhedsoplevelsen ned kan nævnes:

- morgenmaden
Vi kom ned til morgenmaden 9:30 og så de sidste pandekager blive snuppet fra fadet. Røræg-bakken var også tom, og ingen af delene blev fyldt op, på trods af at morgenmaden først slutter kl 10. Personale var der ikke noget af. De blødkogte æg havde tydeligvis ligget længe, og var blevet til hårdkogte æg.
I det hele taget et lidt trist udvalg af brød, pålæg osv.. Slet ikke, hvad man ser på 4-stjernede hoteller andre steder.
Gulvtæppet var plettet og slidt, og vinduerne var vist ikke blevet pudset i lang tid.
Ærgerligt, når man nu har så dejlig en udsigt ud over vandet.

- P-plads
Et hotel med den beliggenhed uden for byen bør have sin egen P-plads, gratis for gæster. Det trækker i den grad ned.

- værelset
2 pærer i loftet på badeværelset var sprunget. Det er en lille detalje, men det understøtter indtrykket af, at hotellet mangler en kærlig hånd.
Og fjernbetjeningen til tv’et bør skiftes ud.
Der er ingen mulighed for at lave sig en kop kaffe/the

På plus-siden kan nævnes et venligt og smilende personalet i receptionen, samt - selvfølgelig - den smukke beliggenhed (hvilket nok er hovedårsagen til, at hotellet kan overleve).

Generelt er hotellet slet ikke i nærheden af at kunne kalde sig 4-stjernet.

Dato for ophold: oktober 2022
Tak, Christoffer B

Hej Christoffer
Tusinde tak for din feedback, den sætter vi stor pris på. Vi er glade for at i følte jer taget godt i mod af personalet og at i fik nydt den skønne beliggenhed og udsigt.
Vi beklager meget, at morgenmaden ikke levede op til standard og der ikke blev fyldt ordentligt op, så udvalget var begrænset. Det er noget vi tager videre med det samme, så vi kan få rettet op på det. Vi har fast vinduespudser til at pudse vores vinduer, dog bliver de hurtigt beskidte pga. den beliggenhed hotellet har.

Vi renoverer løbende, dog har der været udfordringer de sidste par år under pandemien, men vi er i fuld gang med forskellige planer for fornyelse og renovering.

Vi sætter stor pris på din feedback og tager det hele videre, så vi kan blive ved med at forbedre os.

Vi håber at kunne byde velkommen igen og give jer en endnu bedre oplevelse næste gang.

Med venlig hilsen
Helnan Marselis

Anmeldt d. 31. oktober 2022

Har boet der flere gange gennem årene - men dette bliver nok sidste. Da vi ankom og ville reservere bord i restauranten - fik vi at vide den var lukket på ubestemt tid. Der blev opkrævet 150 kr. i døgnet for at holde på hotellets P.plads. Værelset virkede meget slidt - vindue kunne næsten ikke åbnet - hårtørrer virkede ikke. Ikke så god en oplevelse.

Dato for ophold: oktober 2022
Tak, Jet19121008815
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. november 2022

Hej Jet19121008815,
Du skal have mange tak for jeres feedback på opholdet. Vi er kede af at høre omkring de fejl og mangler der har været på værelserne, dette vil vi naturligvis tjekke op på med det samme.
Vi har meldt ud ang. vores lukkede restaurant på alle kanaler samt bekræftelser, så vi er kede af hvis I alligevel ikke har følt jer informeret inden ankomst.
Vi takker igen for jeres anmeldelse, og vil sørge for at forbedre vores produkt fremadrettet.

Rigtig dejlig dag.