175 US$
150 US$
Hotels.com168 US$
Priceline187 US$
Travelocity168 US$

Restaurant på hotellet var lukket - ikke kun en dag eller to - men skulle først åbne igen til foråret. Ingen mulighed for at købe noget på selve hotel - og der er ca. 10 km til nærmeste indkøbssted eller lign. Måske hotellet skulle have informeret omkring dette på forhånd - men ingen info. Parkering var ikke længere gratis - men koster nu 172 kr. pr. døgn. ingen info omkring dette inden ankomst eller ved booking - ganske dårlig stil!
Kommer nok ikke igen.

Dato for ophold: november 2022
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Fam1002
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Hej Fam1002
Tusinde tak for din feedback, den er vi utroligt glade for, så vi hele tiden kan forbedre os.
Vi er kede af, at i ikke havde et godt ophold. Desværre er vores a la carte restaurant lukket i øjeblikket pga. personalemangel, hvilket også er meldt ud på alle vores booking kanaler. Vi gør alt vi kan for at åbne den igen hurtigst muligt og håber meget at kunne åbne den i starten af det nye år.
Vores parkering blev betalingsparkering tilbage i juli, bl.a. pga. af dem udefra der førhen benyttede vores pladser, så der ikke var plads til vores gæster. Dette er også meldt ud på alle vores booking kanaler, vi beklager at dette ikke er nået ud til jer.
Vi ønsker jer en god weekend.

Med venlig hilsen
Helnan Marselis

Anmeldt d. 31. oktober 2022 fra mobile enheder

Helnan fremstår generelt slidt og kunne godt trænge til et facelift.

Af detaljer, der trækker helhedsoplevelsen ned kan nævnes:

- morgenmaden
Vi kom ned til morgenmaden 9:30 og så de sidste pandekager blive snuppet fra fadet. Røræg-bakken var også tom, og ingen af delene blev fyldt op, på trods af at morgenmaden først slutter kl 10. Personale var der ikke noget af. De blødkogte æg havde tydeligvis ligget længe, og var blevet til hårdkogte æg.
I det hele taget et lidt trist udvalg af brød, pålæg osv.. Slet ikke, hvad man ser på 4-stjernede hoteller andre steder.
Gulvtæppet var plettet og slidt, og vinduerne var vist ikke blevet pudset i lang tid.
Ærgerligt, når man nu har så dejlig en udsigt ud over vandet.

- P-plads
Et hotel med den beliggenhed uden for byen bør have sin egen P-plads, gratis for gæster. Det trækker i den grad ned.

- værelset
2 pærer i loftet på badeværelset var sprunget. Det er en lille detalje, men det understøtter indtrykket af, at hotellet mangler en kærlig hånd.
Og fjernbetjeningen til tv’et bør skiftes ud.
Der er ingen mulighed for at lave sig en kop kaffe/the

På plus-siden kan nævnes et venligt og smilende personalet i receptionen, samt - selvfølgelig - den smukke beliggenhed (hvilket nok er hovedårsagen til, at hotellet kan overleve).

Generelt er hotellet slet ikke i nærheden af at kunne kalde sig 4-stjernet.

Tak, Christoffer B

Hej Christoffer
Tusinde tak for din feedback, den sætter vi stor pris på. Vi er glade for at i følte jer taget godt i mod af personalet og at i fik nydt den skønne beliggenhed og udsigt.
Vi beklager meget, at morgenmaden ikke levede op til standard og der ikke blev fyldt ordentligt op, så udvalget var begrænset. Det er noget vi tager videre med det samme, så vi kan få rettet op på det. Vi har fast vinduespudser til at pudse vores vinduer, dog bliver de hurtigt beskidte pga. den beliggenhed hotellet har.

Vi renoverer løbende, dog har der været udfordringer de sidste par år under pandemien, men vi er i fuld gang med forskellige planer for fornyelse og renovering.

Vi sætter stor pris på din feedback og tager det hele videre, så vi kan blive ved med at forbedre os.

Vi håber at kunne byde velkommen igen og give jer en endnu bedre oplevelse næste gang.

Med venlig hilsen
Helnan Marselis

Anmeldt d. 31. oktober 2022

Har boet der flere gange gennem årene - men dette bliver nok sidste. Da vi ankom og ville reservere bord i restauranten - fik vi at vide den var lukket på ubestemt tid. Der blev opkrævet 150 kr. i døgnet for at holde på hotellets P.plads. Værelset virkede meget slidt - vindue kunne næsten ikke åbnet - hårtørrer virkede ikke. Ikke så god en oplevelse.

Tak, Jet19121008815
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Hej Jet19121008815,
Du skal have mange tak for jeres feedback på opholdet. Vi er kede af at høre omkring de fejl og mangler der har været på værelserne, dette vil vi naturligvis tjekke op på med det samme.
Vi har meldt ud ang. vores lukkede restaurant på alle kanaler samt bekræftelser, så vi er kede af hvis I alligevel ikke har følt jer informeret inden ankomst.
Vi takker igen for jeres anmeldelse, og vil sørge for at forbedre vores produkt fremadrettet.

Rigtig dejlig dag.

Anmeldt d. 29. oktober 2022

Dejligt hotel flot poolområde. Eneste minus er at man skal betale for parkering på hotellets parkeringsplads, det må kunne laves om. Lidt ærgerligt at man skal ned i byen for at spise aftensmad, noget skønnere hvis man kunne spise på hotellet

Værelsestip: Værelse med havudsigt
Tak, 397jensr

Hej 397jensr,
Mange tak for jeres feedback, vi er glade for at I har nydt opholdet. Vi håber helt sikkert også at kunne åbne restauranten igen snart, det er vores største ønske :)

Vi håber at I har lyst til at vende tilbage, I skal være mere end velkomne.

Rigtig dejlig dag.

Anmeldt d. 28. oktober 2022

Vi havde købt gavekort med to overnatninger. Vi kommer fra kbh og landede på hotellet kl. 19.00 om aften også har restauranten lukket. Det er da godt nok dårlig stil. I burde da netop ville holde på gæsterne med denne finanskrise, frem for at sende gæsterne ned i byen for, at kunne få aftensmad. Sådan noget burde siges ved bookingen da foregik pr. Tlf. Trist start på en weekend.

Tak, Cecilie28
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. oktober 2022

Hej Cecilie
Jeg beklager meget at du ikke er blevet oplyst om at vores restaurant desværre er midlertidigt lukket, da vi kæmper med at få personale til den, hvilket er et stort problem for tiden. Derfor prøver vi at henvise vores gæster bedst muligt til restauranter, for at I får en god madoplevelse i forbindelse med jeres ophold.
Håber meget på at vi snart har personale og får restauranten åbnet igen, hvor vi håber at kunne byde dem velkommen en anden gang
Håber du har en dejlig dag