Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for dit ophold
Booking.com
175 US$
Se tilbud
Gratis afbestilling indtil d. 18.12.22
Expedia.com
168 US$
Se tilbud
Vio.com
150 US$
Se tilbud
Priceline187 US$
Hotels.com168 US$
Travelocity168 US$
Vis 15 tilbud
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (840)
Filtrer anmeldelser
840 resultater
Medlemsvurdering
241
252
189
104
54
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
241
252
189
104
54
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
5-10 af 840 anmeldelser
Anmeldt d. 31. oktober 2022

Har boet der flere gange gennem årene - men dette bliver nok sidste. Da vi ankom og ville reservere bord i restauranten - fik vi at vide den var lukket på ubestemt tid. Der blev opkrævet 150 kr. i døgnet for at holde på hotellets P.plads. Værelset virkede meget slidt - vindue kunne næsten ikke åbnet - hårtørrer virkede ikke. Ikke så god en oplevelse.

Dato for ophold: oktober 2022
Rejsetype: Rejste som par
Tak, Jet19121008815
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Hej Jet19121008815,
Du skal have mange tak for jeres feedback på opholdet. Vi er kede af at høre omkring de fejl og mangler der har været på værelserne, dette vil vi naturligvis tjekke op på med det samme.
Vi har meldt ud ang. vores lukkede restaurant på alle kanaler samt bekræftelser, så vi er kede af hvis I alligevel ikke har følt jer informeret inden ankomst.
Vi takker igen for jeres anmeldelse, og vil sørge for at forbedre vores produkt fremadrettet.

Rigtig dejlig dag.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 29. oktober 2022

Dejligt hotel flot poolområde. Eneste minus er at man skal betale for parkering på hotellets parkeringsplads, det må kunne laves om. Lidt ærgerligt at man skal ned i byen for at spise aftensmad, noget skønnere hvis man kunne spise på hotellet

Værelsestip: Værelse med havudsigt
Dato for ophold: oktober 2022
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, 397jensr
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Hej 397jensr,
Mange tak for jeres feedback, vi er glade for at I har nydt opholdet. Vi håber helt sikkert også at kunne åbne restauranten igen snart, det er vores største ønske :)

Vi håber at I har lyst til at vende tilbage, I skal være mere end velkomne.

Rigtig dejlig dag.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 28. oktober 2022

Vi havde købt gavekort med to overnatninger. Vi kommer fra kbh og landede på hotellet kl. 19.00 om aften også har restauranten lukket. Det er da godt nok dårlig stil. I burde da netop ville holde på gæsterne med denne finanskrise, frem for at sende gæsterne ned i byen for, at kunne få aftensmad. Sådan noget burde siges ved bookingen da foregik pr. Tlf. Trist start på en weekend.

Dato for ophold: oktober 2022
Rejsetype: Rejste som par
Tak, Cecilie28
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. oktober 2022

Hej Cecilie
Jeg beklager meget at du ikke er blevet oplyst om at vores restaurant desværre er midlertidigt lukket, da vi kæmper med at få personale til den, hvilket er et stort problem for tiden. Derfor prøver vi at henvise vores gæster bedst muligt til restauranter, for at I får en god madoplevelse i forbindelse med jeres ophold.
Håber meget på at vi snart har personale og får restauranten åbnet igen, hvor vi håber at kunne byde dem velkommen en anden gang
Håber du har en dejlig dag

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 28. oktober 2022

Jeg kan godt li dette lidt nedslidte hotel med den fantastiske beliggenhed og har ofte benyttet mig af det.
Men siden jeg var der sidst, har de nu solgt deres parkering til Q park og det koster nu 150kr plus gebyr (gebyr?? For hvad??) at holde på hotellets p-plads per overnatning…
Det er en ommer

Dato for ophold: oktober 2022
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Iben R
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Hej 119ibenr,
Mange tak for din feedback på opholdet. Vi er kede af at høre at vores nye parkeringssystem har givet dig dette indtryk.
Vi har indført dette for at have flere pladser til overnattende gæster, da vi tidligere har oplevet ekstremt meget unødigt brug af pladserne fra udefrakommende.

Vi håber at du alligevel har lyst til at besøge os igen, og ønsker en rigtig dejlig dag.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 24. oktober 2022

Værelset blev ikke gjort grundigt rent - stadig en del støv efter rengøring.
Spurte endvidere efter 2 badekåber ved indtjekning, men fik af vide af damen med det mørke hår i receptionen at der ingen badekåber var! Ved udtjekning to dage efter, spurgte så manden ved receptionen, om alt var tilfredsstillende hvortil jeg svarer, at det kunne være rart med et par badekåber. Manden svarer: "Du skulle da bare have spurgt, vi har masser af badeåber omme bagved!"
Jeg var ganske nekelt måløs over at damen med det mørke hår havde løjet mig lige op i ansigtet- over for en betalende kunde! Ærgerlig oplevelse på vej hjem.
Mvh Dennis

Dato for ophold: oktober 2022
Tak, Dennis H
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. oktober 2022

Hej Dennis,
Du skal have mange tak for din feedback, den sætter vi enormt stor pris på!
Vi er kede af at I har haft denne oplevelse, og er blevet misinformeret. Vi har desværre ikke haft et jævnt flow af badekåber på det seneste, da der ret ofte har været forsinkelser og problemer fra leverandøren. Derfor har vi i perioder været næsten uden badekåber, og dermed kan min kollega have manglet dem på det tidspunkt i spurgte.
Vi beklager mange dette, da det naturligvis ikke er ønskeligt for os ikke at kunne tilbyde under vores gæsters ophold.

Vi håber at I alligevel havde et godt ophold, og vi vil naturligvis tage kritikken til eftertragtning, og videregive til de respektive afdelinger så vi fremover kan forbedre vores produkt :)

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser