175 US$
Priceline187 US$
Hotels.com168 US$
Travelocity168 US$
Anmeldt d. 31. oktober 2022

Har boet der flere gange gennem årene - men dette bliver nok sidste. Da vi ankom og ville reservere bord i restauranten - fik vi at vide den var lukket på ubestemt tid. Der blev opkrævet 150 kr. i døgnet for at holde på hotellets P.plads. Værelset virkede meget slidt - vindue kunne næsten ikke åbnet - hårtørrer virkede ikke. Ikke så god en oplevelse.

Tak, Jet19121008815
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Hej Jet19121008815,
Du skal have mange tak for jeres feedback på opholdet. Vi er kede af at høre omkring de fejl og mangler der har været på værelserne, dette vil vi naturligvis tjekke op på med det samme.
Vi har meldt ud ang. vores lukkede restaurant på alle kanaler samt bekræftelser, så vi er kede af hvis I alligevel ikke har følt jer informeret inden ankomst.
Vi takker igen for jeres anmeldelse, og vil sørge for at forbedre vores produkt fremadrettet.

Rigtig dejlig dag.

Anmeldt d. 29. oktober 2022

Dejligt hotel flot poolområde. Eneste minus er at man skal betale for parkering på hotellets parkeringsplads, det må kunne laves om. Lidt ærgerligt at man skal ned i byen for at spise aftensmad, noget skønnere hvis man kunne spise på hotellet

Værelsestip: Værelse med havudsigt
Tak, 397jensr

Hej 397jensr,
Mange tak for jeres feedback, vi er glade for at I har nydt opholdet. Vi håber helt sikkert også at kunne åbne restauranten igen snart, det er vores største ønske :)

Vi håber at I har lyst til at vende tilbage, I skal være mere end velkomne.

Rigtig dejlig dag.

Anmeldt d. 28. oktober 2022

Vi havde købt gavekort med to overnatninger. Vi kommer fra kbh og landede på hotellet kl. 19.00 om aften også har restauranten lukket. Det er da godt nok dårlig stil. I burde da netop ville holde på gæsterne med denne finanskrise, frem for at sende gæsterne ned i byen for, at kunne få aftensmad. Sådan noget burde siges ved bookingen da foregik pr. Tlf. Trist start på en weekend.

Tak, Cecilie28
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. oktober 2022

Hej Cecilie
Jeg beklager meget at du ikke er blevet oplyst om at vores restaurant desværre er midlertidigt lukket, da vi kæmper med at få personale til den, hvilket er et stort problem for tiden. Derfor prøver vi at henvise vores gæster bedst muligt til restauranter, for at I får en god madoplevelse i forbindelse med jeres ophold.
Håber meget på at vi snart har personale og får restauranten åbnet igen, hvor vi håber at kunne byde dem velkommen en anden gang
Håber du har en dejlig dag

Anmeldt d. 28. oktober 2022

Jeg kan godt li dette lidt nedslidte hotel med den fantastiske beliggenhed og har ofte benyttet mig af det.
Men siden jeg var der sidst, har de nu solgt deres parkering til Q park og det koster nu 150kr plus gebyr (gebyr?? For hvad??) at holde på hotellets p-plads per overnatning…
Det er en ommer

Dato for ophold: oktober 2022
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Iben R

Hej 119ibenr,
Mange tak for din feedback på opholdet. Vi er kede af at høre at vores nye parkeringssystem har givet dig dette indtryk.
Vi har indført dette for at have flere pladser til overnattende gæster, da vi tidligere har oplevet ekstremt meget unødigt brug af pladserne fra udefrakommende.

Vi håber at du alligevel har lyst til at besøge os igen, og ønsker en rigtig dejlig dag.

Anmeldt d. 24. oktober 2022

Værelset blev ikke gjort grundigt rent - stadig en del støv efter rengøring.
Spurte endvidere efter 2 badekåber ved indtjekning, men fik af vide af damen med det mørke hår i receptionen at der ingen badekåber var! Ved udtjekning to dage efter, spurgte så manden ved receptionen, om alt var tilfredsstillende hvortil jeg svarer, at det kunne være rart med et par badekåber. Manden svarer: "Du skulle da bare have spurgt, vi har masser af badeåber omme bagved!"
Jeg var ganske nekelt måløs over at damen med det mørke hår havde løjet mig lige op i ansigtet- over for en betalende kunde! Ærgerlig oplevelse på vej hjem.
Mvh Dennis

Tak, Dennis H
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. oktober 2022

Hej Dennis,
Du skal have mange tak for din feedback, den sætter vi enormt stor pris på!
Vi er kede af at I har haft denne oplevelse, og er blevet misinformeret. Vi har desværre ikke haft et jævnt flow af badekåber på det seneste, da der ret ofte har været forsinkelser og problemer fra leverandøren. Derfor har vi i perioder været næsten uden badekåber, og dermed kan min kollega have manglet dem på det tidspunkt i spurgte.
Vi beklager mange dette, da det naturligvis ikke er ønskeligt for os ikke at kunne tilbyde under vores gæsters ophold.

Vi håber at I alligevel havde et godt ophold, og vi vil naturligvis tage kritikken til eftertragtning, og videregive til de respektive afdelinger så vi fremover kan forbedre vores produkt :)