175 US$
Expedia.com168 US$
Priceline187 US$
Travelocity168 US$
Anmeldt d. 28. oktober 2022

Vi havde købt gavekort med to overnatninger. Vi kommer fra kbh og landede på hotellet kl. 19.00 om aften også har restauranten lukket. Det er da godt nok dårlig stil. I burde da netop ville holde på gæsterne med denne finanskrise, frem for at sende gæsterne ned i byen for, at kunne få aftensmad. Sådan noget burde siges ved bookingen da foregik pr. Tlf. Trist start på en weekend.

Tak, Cecilie28
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. oktober 2022

Hej Cecilie
Jeg beklager meget at du ikke er blevet oplyst om at vores restaurant desværre er midlertidigt lukket, da vi kæmper med at få personale til den, hvilket er et stort problem for tiden. Derfor prøver vi at henvise vores gæster bedst muligt til restauranter, for at I får en god madoplevelse i forbindelse med jeres ophold.
Håber meget på at vi snart har personale og får restauranten åbnet igen, hvor vi håber at kunne byde dem velkommen en anden gang
Håber du har en dejlig dag

Anmeldt d. 28. oktober 2022

Jeg kan godt li dette lidt nedslidte hotel med den fantastiske beliggenhed og har ofte benyttet mig af det.
Men siden jeg var der sidst, har de nu solgt deres parkering til Q park og det koster nu 150kr plus gebyr (gebyr?? For hvad??) at holde på hotellets p-plads per overnatning…
Det er en ommer

Dato for ophold: oktober 2022
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Iben R
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Hej 119ibenr,
Mange tak for din feedback på opholdet. Vi er kede af at høre at vores nye parkeringssystem har givet dig dette indtryk.
Vi har indført dette for at have flere pladser til overnattende gæster, da vi tidligere har oplevet ekstremt meget unødigt brug af pladserne fra udefrakommende.

Vi håber at du alligevel har lyst til at besøge os igen, og ønsker en rigtig dejlig dag.

Anmeldt d. 24. oktober 2022

Værelset blev ikke gjort grundigt rent - stadig en del støv efter rengøring.
Spurte endvidere efter 2 badekåber ved indtjekning, men fik af vide af damen med det mørke hår i receptionen at der ingen badekåber var! Ved udtjekning to dage efter, spurgte så manden ved receptionen, om alt var tilfredsstillende hvortil jeg svarer, at det kunne være rart med et par badekåber. Manden svarer: "Du skulle da bare have spurgt, vi har masser af badeåber omme bagved!"
Jeg var ganske nekelt måløs over at damen med det mørke hår havde løjet mig lige op i ansigtet- over for en betalende kunde! Ærgerlig oplevelse på vej hjem.
Mvh Dennis

Tak, Dennis H
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. oktober 2022

Hej Dennis,
Du skal have mange tak for din feedback, den sætter vi enormt stor pris på!
Vi er kede af at I har haft denne oplevelse, og er blevet misinformeret. Vi har desværre ikke haft et jævnt flow af badekåber på det seneste, da der ret ofte har været forsinkelser og problemer fra leverandøren. Derfor har vi i perioder været næsten uden badekåber, og dermed kan min kollega have manglet dem på det tidspunkt i spurgte.
Vi beklager mange dette, da det naturligvis ikke er ønskeligt for os ikke at kunne tilbyde under vores gæsters ophold.

Vi håber at I alligevel havde et godt ophold, og vi vil naturligvis tage kritikken til eftertragtning, og videregive til de respektive afdelinger så vi fremover kan forbedre vores produkt :)

Anmeldt d. 23. oktober 2022

Ligger fantastisk smukt, dejlige værelser og venligt personale.
Man kan virkelig nyde gode dage med afslapning og smukke oplevelser i den omkringliggende natur. Eneste minus er betalingsparkeringen. Man kan dog parkere på vejen udenfor hotellet, men det er ikke helt så praktisk.

Tak, JanB2324

Hej Jan,
Mange tak for jeres feedback, den sætter vi virkelig stor pris på.
Det er skønt at høre, at I har nydt det, og vi håber at kunne byde velkommen igen en anden gang :)

Rigtig god dag!

Anmeldt d. 17. oktober 2022

Fantastisk oplevelse. Hotellet ligger i de smukkeste omgivelser. Der var god service fra vi kom til vi skulle afsted. Vi sov som en drøm i sengene. Morgenmaden var rigtig god og udsigten fra værelset var også helt fantastisk. Jeg vender helt sikkert tilbage til Marselis og jeg vil glæde mig til det. Tak for dette skønne ophold.

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Maibritt S
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. oktober 2022

Hej 494maibritts
Tusinde mange tak for din feedback, den betyder utroligt meget for os. Vi er så glade for at i havde et godt ophold hos os og kunne nyde de skønne omgivelser.
Vi glæder os rigtig meget til at byde jer velkommen igen.

Med venlig hilsen
Helnan Marselis