192 US$
Expedia.com185 US$
Hotels.com185 US$
Travelocity185 US$
Anmeldt d. 23. oktober 2022

Ligger fantastisk smukt, dejlige værelser og venligt personale.
Man kan virkelig nyde gode dage med afslapning og smukke oplevelser i den omkringliggende natur. Eneste minus er betalingsparkeringen. Man kan dog parkere på vejen udenfor hotellet, men det er ikke helt så praktisk.

Tak, JanB2324
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. oktober 2022

Hej Jan,
Mange tak for jeres feedback, den sætter vi virkelig stor pris på.
Det er skønt at høre, at I har nydt det, og vi håber at kunne byde velkommen igen en anden gang :)

Rigtig god dag!

Anmeldt d. 17. oktober 2022

Fantastisk oplevelse. Hotellet ligger i de smukkeste omgivelser. Der var god service fra vi kom til vi skulle afsted. Vi sov som en drøm i sengene. Morgenmaden var rigtig god og udsigten fra værelset var også helt fantastisk. Jeg vender helt sikkert tilbage til Marselis og jeg vil glæde mig til det. Tak for dette skønne ophold.

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Maibritt S
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. oktober 2022

Hej 494maibritts
Tusinde mange tak for din feedback, den betyder utroligt meget for os. Vi er så glade for at i havde et godt ophold hos os og kunne nyde de skønne omgivelser.
Vi glæder os rigtig meget til at byde jer velkommen igen.

Med venlig hilsen
Helnan Marselis

Anmeldt d. 15. oktober 2022 fra mobile enheder

Et super dejligt ophold på et super dejligt hotel.
Vil fremhæve god velkomst fra jeres reception - følte sig virkelig godt tilpas - så perfekt start på 2 dages ophold på et dejligt hotel med en fantastisk udsigt over Århus bugten

Tak, Rosen53

Hej Rosen53
Tusinde tak for din flotte feedback, den er vi så glade for. Hvor er det skønt at i havde et godt ophold og vi glæder os til at kunne byde velkommen igen.
Du ønskes en god weekend.

Med venlig hilsen
Helnan Marselis

Anmeldt d. 3. oktober 2022

Det her hotel er virkelig en fejl at jeg ikke har opdaget på mine mange rejser til Århus. Ud over at hotellet ligger så smukt helt ned til strandkanten, så er området virkelig fantastisk for dejlige ture langs vandet.

Vi fik en enestående behandling og det ligger helt klart i personalets gener at yde en kundeservice ud over det sædvanlige. TAK for et dejligt ophold og en imødekommenhed jeg ikke har oplevet længe.

Da vores planer ufrivilligt pludselig ændrede sig, fik vi hjælp fra personalets side og fik lov at opholde os på rummet 3 timer længere.

Ingen tvivl om at jeg kommer tilbage som gæst.

Tak, PiaBernth
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. oktober 2022

Hej PiaBernth

Mange tak for den flotte feedback. Det glæder os at høre, at i nød jeres ophold. Vi glæder os til at byde dig velkommen endnu en gang!

Rigtig god dag :)

Anmeldt d. 26. september 2022

Som familie har vi nydt lækker udsigt, fri adgang til pool og dejlig sauna, stort udvalg i morgenmad, venlig betjening, dejlige gåture langs stranden, tæt på færge. Fin kundeservice.
Dog med betalt parkering.

Dato for ophold: september 2022
Tak, 786meretel
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. september 2022

Hej 786meretel,
Mange tak for din fine feedback, den sætter vi stor pris på.
Vi er glade for at I har nydt det, og håber at se jer igen.

Rigtig god dag :)