Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com175 US$
Hotels.com175 US$
Priceline175 US$
Travelocity175 US$
Trip.com178 US$
Agoda.com174 US$

Ingen tvivl om Marselis Hotel har en fantastisk beliggenhed. Værelset var ok, lidt slidt. Men udsigten mod vandet er jo skøn. Men restauranten var lukket, så man måtte bestille mad til levering. Og jeg må sige morgenmadsbuffeten var noget mangelfuld. Og så kom det lidt bag på mig, at jeg skulle betale ekstra for parkering på Hotellets egen parkeringsplads.

Tak, 21jeanetk
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Hej 21jeanetk,
Tak for din feedback på jeres ophold, vi håber at I har nydt det, trods en lukket restaurant. Vi håber som sagt snart at kunne åbne op på fuld tid, og glæder os meget til denne proces.

Vi håber at I har lyst til at besøge os igen i fremtiden.

Rigtig god dag.

find et andet hotel
alt var stort set dårligt, mangelfuld badeværelse, ingen info hverken i receptionen eller på værelset, generelt dårlig service, ingen mulighed for at spise alt er lukket i højsæsonen og nærmeste spisested er 2,5 km væk, - + en bøde på 500 kr for at holde på hotellets parkeringsplads.
Man føler sig rent til grin -

Dato for ophold: august 2022
Tak, larstL8107HH

Hej Lars,
Mange tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.
Vi er kede af, at du har været skuffet over en lukket restaurant, men håber samtidig snart at finde personale, så vi igen kan åbne på fuld tid. Vi oplever desværre at dette er svært herefter hele situationen efter pandemien.
Når man ankommer, skulle man meget gerne modtage en digital gæstebog på sin telefon eller e-mail. Hvis du ikke har modtaget denne, beklager vi naturligvis, da dette bliver automatisk sendt ud. Dette system bruger rigtig mange hoteller den dag idag, for at spare materialer :)

Vi ønsker dig en dejlig dag.

Værelset lå ud mod p-pladsen og kun med få meter til diverse fester som holdes på hotellet. En del støj og et meget varmt værelse uden mulighed for regulering af temperatur.

Morgenbuffet i den meget ordinære stil og med halvtomme montre med kolde røræg og bacon. Skuffende.

Tager 150,- for parkering til trods for de ligger langt fra byen.

Ledelsen burde tage en tur på Comwell og lære fra dem.

Værelsestip: Bestil et værelse langt væk fra festsalene
Tak, Lunau

Hej Lunau,
Du skal have mange tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.
Vi vil gå videre med de punkter der nævnes, så vi fremover kan forbedre vores produkt.

Vi ønsker dig en dejlig dag.

Hvis du elsker lyden af bølger og en god udsigt, så er det her stedet. Værelset var OK, lidt slidt. Badeværelset trænger til en kærlig hånd og en ny bruser.
Ingen restaurant på hotellet og du bor væk fra byen. Morgenmaden var kedelig

Tak, 591jesperl
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Kære 591jesperl
Tak for din feedback, den betyder utroligt meget for os. Vi er glade for at i havde et godt ophold og kunne nyde den dejlige udsigt fra hotellet. Vi er løbende ved at renovere vores badeværelser og vil tage dette videre. Desværre er vi, som mange andre inden for branchen, ramt af personalemangel og har derfor måtte lukke a la carte restauranten, vi gør dog alt vi kan, for at åbne den igen hurtigst muligt.
Vi håber at kunne byde velkommen igen og ønsker dig en god dag.

Med venlig hilsen
Helnan Marselis

Dejligt hotel med dejlig beliggenhed, tæt på strand.
Lidt langt ind til byen, TAXA eller bil kræves.
Dog er de begyndt at tage penge for parkering, så det bliver nok ikke der jeg bestiller igen. Desværre.

Tak, glennbZ6097WO

Kære glennbZ6097WO
Tusinde tak for din feedback, den er vi utroligt glade for.
Hvor er det dejligt at i havde et godt ophold og kunne nyde de dejlige omgivelser og udsigt til havet.
Desværre er det den udvikling der, i hvert fald i Aarhus og omegn, med hensyn til parkering. På denne måde sikre vi dog, at der er pladser til vores gæster.
Vi håber at kunne byde velkommen igen.

Med venlig hilsen
Helnan Marselis