Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com175 US$
Hotels.com175 US$
Priceline175 US$
Travelocity175 US$
Trip.com178 US$
Agoda.com174 US$

Hvis du elsker lyden af bølger og en god udsigt, så er det her stedet. Værelset var OK, lidt slidt. Badeværelset trænger til en kærlig hånd og en ny bruser.
Ingen restaurant på hotellet og du bor væk fra byen. Morgenmaden var kedelig

Tak, 591jesperl
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Kære 591jesperl
Tak for din feedback, den betyder utroligt meget for os. Vi er glade for at i havde et godt ophold og kunne nyde den dejlige udsigt fra hotellet. Vi er løbende ved at renovere vores badeværelser og vil tage dette videre. Desværre er vi, som mange andre inden for branchen, ramt af personalemangel og har derfor måtte lukke a la carte restauranten, vi gør dog alt vi kan, for at åbne den igen hurtigst muligt.
Vi håber at kunne byde velkommen igen og ønsker dig en god dag.

Helnan Marselis

Dejligt hotel med dejlig beliggenhed, tæt på strand.
Lidt langt ind til byen, TAXA eller bil kræves.
Dog er de begyndt at tage penge for parkering, så det bliver nok ikke der jeg bestiller igen. Desværre.

Tak, glennbZ6097WO

Kære glennbZ6097WO
Tusinde tak for din feedback, den er vi utroligt glade for.
Hvor er det dejligt at i havde et godt ophold og kunne nyde de dejlige omgivelser og udsigt til havet.
Desværre er det den udvikling der, i hvert fald i Aarhus og omegn, med hensyn til parkering. På denne måde sikre vi dog, at der er pladser til vores gæster.
Vi håber at kunne byde velkommen igen.

Helnan Marselis

Tilstoppede afløb i badeværelse resulterede i oversvømmelse af hele badeværelsen. Dårlig morgenmad - bestemt ikke en 4-stjerne værdig. Alt for dyr parkeringsmulighed. Personalet var meget venlige og serviceminded.

Tak, 997betinak

Kære 997betinak
Mange tak for din feedback, den er vi utroligt glade for. Vi er rigtig kede af, at i ikke havde et godt ophold hos os og det er noget vi tager videre med det samme. Vi beklager at afløbet var tilstoppet og forårsagede problemer.
Vi tager det hele til os, så det kan hjælpe os til at forbedre vores produkt og service.
Du ønskes en god dag.

Helnan Marselis

Der er kommet nye ejere, og det har desværre ikke været godt for oplevelsen af hotellet.
Engang var der minibar på værelset. Den er væk. Engang var gratis parkering. Det koster nu 150 kr.
Engang var der rent på værelserne. Der lå brugte snusposer på balkonen, og der var rester af en tidligere barbering i håndvasken. Badeforhænget er det billigste fra Ikea og sådan kunne jeg blive ved. Jeg har boet mange gange på legendariske Hotel Marselis i løbet af de sidste 20 år.
Havudsigten er stadig ligeså fantastisk, men det er der desværre ikke så meget andet, der stadig er. Jeg foreslår, at i sætter prisen op med 300 kr. per værelse og bruger de ekstra penge på at øge kvaliteten af produktet. Det er stadig billigere end mange andre hoteller i Aarhus.

Dato for ophold: september 2022
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Camper09164946173

Kære Camper09164946173
Tusinde tak for din feedback, den sætter vi stor pris. Den er med til at vi hele tiden kan forbedre os.
Ejeren af hotellet er stadig den samme, men der har været stor udskiftning af personalet, som følge af corona epidemien, hvilket er noget vi stadig kæmper med. Vi beklager mange gange, hvis rengøringen af værelset ikke har været okay og det er noget vi tager videre med det samme. Der er ved at blive indført en del nyt, som forhåbentligt vil kunne ses og mærkes, så vi kan tilbyde den bedst mulige standard og service til vores gæster.
Vi håber at kunne byde velkommen igen, så i kan gå herfra med en god oplevelse.

Helnan Marselis

Vi havde generelt en dårlig oplevelse fra vi kom til vi rejste. På trods af vi havde bestilt værelse med havudsigt og fået det telefonisk bekræftet 2 gange inden vores ankomst, så fik vi et værelse ud til parkeringspladsen, og det kunne ikke ændres!
Faciliteterne fremstår slidte. Morgenmaden havde et acceptabelt udbud, men scrambled eggs og bacon var koldt. Det er helt sikkert ikke et sted vi ønsker at vende tilbage til.

Tak, 502olea
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Hej 502olea,
Du skal have mange tak for din tilbagemelding af jeres ophold.
Vi er kede af, at I er blevet misinformeret omkring hvilken værelsestype I havde bestilt.
Vi anbefaler altid at man læser sin bekræftelse fra hvorigennem bookingen er lavet, for at være sikker på hvilke betingelser mm. der gør sig gældende. Det er naturligvis beklageligt, at vi har givet et forkert svar, ved henvendelse til os, og undskylder mange gange for dette.
Vi vil tage al kritik til os, så vi fremover kan forbedre vores produkt og service.

Vi ønsker jer en rigtig god dag.