192 US$
Priceline192 US$
travelup.com
Hotels.com115 US$
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Ankom til værelse med spindelvæv i hjørnerne og fedtpletter på ruderne. Døren udtil udsigten kunne ikke lukkes i. Den venlige medarbejder fandt os et nyt værelse med virkende dør men ligeså mange pletter på vinduet samt hvide stænk på et af møblerne.
Alle tæpper på værelser og gange havde engang hvide striber men er nu en utiltalende nuance af brun og beige.

Jeg ville ønske det kun var derfor vi forlod stedet i hast, og det har sikkert sin indflydelse. Stedet var generelt utiltalende, jeg vil sige næsten uhyggeligt. Det er nok den brutale arkitektur. Næsten overrasket at vi ikke druknede i blod da vi åbnede elevatordøren.
Ellers tak, du!

1  Tak, JohanB2012
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 5 dage siden

Hej Johan,
Du skal have mange tak for jeres feedback på opholdet. Vi er meget kede af at I ikke har været tilfredse, og kan naturligvis kun beklage de fejl der har været i forhold til rengøring mm på værelserne. Dette vil vi tage videre med det samme, så vi i den grad kan forbedre vores produkt.

Du har ret I, at vi har en anderledes/speciel indretning, da hotellet har nogle år på bagen, og samtidig har et rustikt udtryk.
Dette er naturligvis ikke alle der tiltales af denne form for indretning.

Hotellet kommer til at gennemgå en renovering, henover de næste par år, og dette glæder vi os utroligt meget til.

Vi ønsker jer en dejlig sommer, og på forhåbentlig gensyn i fremtiden.

Mange hilsner
Helnan Marselis

Anmeldt for 1 uge siden

Hotellet og hotelværelset var udemærket. Morgenmaden var god til okay, Fin service fra personale. Dejlig placering. Vi havde en fantastisk udsigt :-) Dog trækker det ned at man skal betale for at parkere bilen på hotellets parkeringsplads

Tak, ninaH1553GI
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Skøn sted med få anmærkninger, affald i gangen tæt på værelse 16, også dagen efter da vi stod op. Antennestik på væg hænger løst, gangdør smækker hårdt og vækker dig om matten.
Vi savnede morgenaviser i aulauen efter morgenmad. De var der ved tidligere besøg for et par år siden.
Parkeringsplads hotellet koster nu penge. Hvad er der sket med fri parkering for gæster?

Tak, henrikmT2946KL

Hotel med fin service og dejlig beliggenhed.
Desværre lever det ikke op til vores forventninger til et fire stjernet hotel - det fremstår slidt, faciliteter med pool og motionscenter samt værelser ikke så fine som de fremstår på fotos. Og morgenbuffet med kun det nødvendige, ikke noget at råbe hurra for.

Tak, 15mettek

Dejlig placering og smuk udsigt men føj for et ulækkert fitness og pool - område. Det var beskidt og stank af tis. Koldt beskidt poolvand.

Ikke er sted jeg vil overnatte igen men området omkring var så smuk.

Tak, 7helleg

Hej Helle,

Du skal have mange tak for din feedback, den sætter vi enormt stor pris på.

Vi er ked af at høre, at I ikke føler vores faciliteter har været i orden.
Vores pool område gennemgår samme rengøringspolitik som man ser fra danske svømmehaller. Dette er simpelthen et krav, for at vi må have denne facilitet. PH-værdien og niveauerne bliver ligeledes tjekket flere gange dagligt.

Vi vil naturligvis tjekke vores lokaler igennem ekstra grundigt, så alle vores gæster kan få en behagelig og tilfredsstillende oplevelse.

Vi ønsker jer en rigtig god sommer

Mange hilsener