4 personer kigger på dette hotel
88 US$
Priceline192 US$
Hotels.com115 US$
Travelocity115 US$

Dejlig placering og smuk udsigt men føj for et ulækkert fitness og pool - område. Det var beskidt og stank af tis. Koldt beskidt poolvand.

Ikke er sted jeg vil overnatte igen men området omkring var så smuk.

Tak, 7helleg
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 5 dage siden

Hej Helle,

Du skal have mange tak for din feedback, den sætter vi enormt stor pris på.

Vi er ked af at høre, at I ikke føler vores faciliteter har været i orden.
Vores pool område gennemgår samme rengøringspolitik som man ser fra danske svømmehaller. Dette er simpelthen et krav, for at vi må have denne facilitet. PH-værdien og niveauerne bliver ligeledes tjekket flere gange dagligt.

Vi vil naturligvis tjekke vores lokaler igennem ekstra grundigt, så alle vores gæster kan få en behagelig og tilfredsstillende oplevelse.

Vi ønsker jer en rigtig god sommer

Mange hilsener

I de seneste år har hotellet været vores faste base ved besøg i Aarhus. Pga. beliggenhed, god service og ikke mindst den gratis parkering.
Parkering er nu betalingsparkering, og vi måtte betale 340 kr. for 2 døgn. Ud over det virker hotellet mere og mere slidt og ganske underbemandet, så morgenmadsrestauranten sejler i brugt service.
Beliggenheden er stadig fantastisk, men at gå ned på bemanding og bortforpagte parkering svarer til at tisse I bukserne. Det luner på kort sigt i regnskaberne, men de faste kunder smutter.
Vi leder ihvertfald efter ny base i Aarhus.

1  Tak, allanjchr

Hej Allan,
Du skal have mange tak for din tilbagemelding på jeres ophold.
Vi er kede af, at I ikke føler det er hos os, at jeres fremtidige ophold kommer til at være.
Det er korrekt at vi har indført betalingsparkering (DKK 150 pr 24 timer), da vi desværre de seneste år, har oplevet meget stor unødig brug af vores pladser, ved bla. arrangementer i Aarhus. Der har derfor været utrolig meget mangel på pladser til vores overnattende gæster, hvilket har været til stor gene for mange.
Vi håber at kunne eliminere dette problem, og samtidig med et automatiseret og moderne system, tilbyde parkering til hotellets gæster.
Vi arbejder på at opdatere vores morgenmadsbuffet, og vi kan kun beklage, at den ikke har levet op til en standard som vi kan være stolte af.

Igen tak for jeres tilbagemelding, vi tager al kritik til os, så vi fremover kan forbedre vores produkt.

Mange hilsener

Fantastisk beliggenhed med den smukkeste udsigt fra værelset. Solopgang og lyden af havets bølger, kunne nydes hver morgen.
Perfekt til en morgen dukkert i det friske hav.
Pæne faciliteter og god morgen buffet.

Eneste minus var hotellets drinks i baren. De er alt for dyre efter min mening. Fx Mojito og Daiquiri 125kr pr. stk, hvor man inde i byen får 2 for samme pris.
Men alt i alt et fantastisk ophold. Vil klart anbefale dette til andre. Både med og uden børn.

Værelsestip: Der kan lejes cykler fra hotellet. En god ide, da der er en smule langt ind til byen.
Tak, Excursion43985226675

Værelset var ikke rengjort ved ankomst. Da der ikke var personale til at rengøre og klargøre værelset, skiftede jeg selv sengetøjet og fik 300 kr i rabat. Parkeringen var dyr. 158 kr for 14 timer. Sommerbuffeten til 275,-- kr. var kedelig og ikke pengene værd. Mangelfuld rengøring bl.a. ved poolområdet. Igangværende støvsugning efter kl. 7 hvor morgenbuffeten var åben, hvilket forstyrrede morgenmaden og oplevelsen af den smukke udsigt.

Værelsestip: Smuk havudsigt
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, henriksN8766FY

Lidt bedaget hotel. (fra 1967) Dyrere Parkering, som man skal huske at lægge til prisen. Dårligt stedet har indgået kontrakt med P-firma i stedet for selv at klare det. Presset morgenmadsservering med travlt personale. Fin strand, dog med tydeligt præg af meget store vandpiberygende familier, parkeringstumult og grillrøg.

Tak, torbeno193