6 personer kigger på dette hotel
96 US$
Priceline199 US$
Hotels.com120 US$
Agoda.com202 US$

Perfekt beliggenhed med flot udsigt over Aarhusbugten.
Udmærket morgenmad.
Venligt og kompetent personale.
Lidt uheldigt at restauranten var lukket pga. personalemangel.
Vi er glade for, at vi fik det værelse, vi havde bedt om.

Værelsestip: Vælg et værelse med havudsigt!
Tak, 720torbens
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 dage siden

Hej Torben,
Tak for din tilbagemelding :)
Vi er glade for at høre at jeres overordnede oplevelse har været tilfredsstillende.
Vi håber naturligvis også snart at vi kan åbne vores restaurant, og tilbyde et lækkert udvalg af ala carte retter, som vi tidligere har haft.

Vi ønsker jer en rigtig skøn sommer

vender tilbage hver gang her til, det ligger godt ud til vandet, og har gode facilieter. nyder, at sidde i læsestolen, og se ud over vandet. Lader gardinet være trukket fra, så man får den flotte solopgang som vækkeur.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 507frederikm

Hej Frederik,
Du skal have mange tak for din positive feedback. Det er vi utroligt glade for :)
Og ja, det er fantastisk at kigge udover vandet!

Vi glæder os til at se dig igen.

God sommer

3 voksne og 2 mindre børn havde 2 værelser med dør imellem og den dejlige udsigt til vandet en enkelt nat.
God plads - og store badeværelser, men der mangler hylder og lign til at sætte sine toiletsager på. Til prisen kunne vi godt ønske os, at inventar og farver blev opdateret og lidt mere "stiligt" og udtrykket mere nutidigt.
Den store fælles terrasse mangler i den grad hygge i form af planter, parasoler og f.eks. inddeling i mindre grupper samt loungemøbler.
Morgenmaden var i det store hele ok, men pandekager tørre og hårde i kanten og appelsin juicen mærkelig vandet og tynd og smagte overhovedet(!) ikke af noget som helst. Der var megen trængsel og kø til det hele.
Personalet imødekommende, men forstod ikke dansk (og heller ikke ret godt engelsk) og vi måtte opgive at få lov at låne mikroovn el lign til at koge grød til baby pga sprogbarrierer.
På plussiden den skønne udsigt og beliggenhed og der var rent og pænt!

Værelsestip: Bed om værelser med havudsigt
Tak, Q5197CHingridw

Hej Hingrid,
Tak for jeres feedback på opholdet, det sætter vi stor pris på.
Vi er klar over, at vores morgenmad trænger til en opdatering, hvorfor det også er et punkt som vi kigger på at få forbedret hurtigst muligt.
Vi håber at kunne byde jer velkommen igen, og give en mere positiv oplevelse.

Rigtig god sommer

Vi elsker at bo på hotellet gr den fantastiske beliggenhed ud til havet. Vi er faste gæster gennem mange år.
Vi har dog et par forslag til forbedring, som hovedsageligt går på morgenbuffeten.
1. Forslag er, Der hersker kaos. Totalt kaos ved morgenmaden. Der er kø alle steder og det tager 1/2 at få en kop kaffe. Specielt når der har været fest aftenen før. Det går ikke. I må flytte ting i grupper så folk ikke står på ryggen af hinanden.
2. Forslag er, at ikke alle borde på terrassen behøver være til rygere. Del gerne terrassen op så ikke-rygere også kan sidde udenfor. Der mangler hygge i form af planter og parasoller. Gør det FORBUDT at ryge på altanen. Ikke lækkert med en rygende underbo og med røg på værelset.
3. Forslag er, at bringe havet ind på værelserne og gøre looket mere maritimt. Gerne i form af de gamle billeder som tidligere hængte på værelserne og som havde præg af “kaptajnens kahyt”
4. Forslag er, der mangler hylder og et makeup spejl på badeværelset. Der er ingen steder at gøre af sine toiletsager.
Vi glæder os til at komme på besøg igen.

Tak, Cmddb

Mange tak for jeres feedback og beskrivelse af jeres oplevelse. Vi tager alt ris og ros til os, og vil naturligvis kigge på at forbedre morgenmads buffetten, og opsætningen heraf. Dette er noget som vi er klar over, mangler at blive optimeret.

Tak for alle de øvrige forslag, som vi vil kigge nøje på :)

Rigtig god sommer

God plasering og god udsigt. Men hotellet trænger til en total renovering, da hotellet både indvendet og udvendigt er gammelt og ikke vedligeholdt, det fremstår ikke særligt godt. Vi havde forventet meget mere.

Tak, runikleinj
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Kære Runi, tak for din vigtige feedback. Vi kan kun beklage at vi ikke har levet op til jeres forventninger, dette er vi kede af. Vi håber på at i en dag i fremtiden besøger os igen og vi der kan gøre et bedre indtryk. Rigtig god weekend