4 personer kigger på dette hotel
118 US$
Priceline199 US$
Hotels.com120 US$
Agoda.com202 US$

God plasering og god udsigt. Men hotellet trænger til en total renovering, da hotellet både indvendet og udvendigt er gammelt og ikke vedligeholdt, det fremstår ikke særligt godt. Vi havde forventet meget mere.

Tak, runikleinj
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Kære Runi, tak for din vigtige feedback. Vi kan kun beklage at vi ikke har levet op til jeres forventninger, dette er vi kede af. Vi håber på at i en dag i fremtiden besøger os igen og vi der kan gøre et bedre indtryk. Rigtig god weekend

Gode madrasser - som gled fra hinanden, både på tværs og ned igennem. Ret irriterende.
God bruser, men det er tiltrængt med skift af det klamme forhæng.
Værelset havde en god størrelse.
Outdated inventar, men ok rent og ikke defekt.
Umuligt skilte-nummersystem når værelset skal findes.
Personale ikke særlig imødekommende.

Morgenmaden var vi ikke begejstrede for. Uhygiejnisk at alle stod lænet langt ind over det lave bord med brød mm.
Bake off brød. Kedeligt.
Bacon var sejt og tørt. Æg smagte af ingenting og jeg mistænker at det var lavet af pulver.
På plussiden. Der var nutella.

Jeg ved det er en ærgerlig vurdering, men der skal ikke så mange ændringer til at optimere ud fra mine kommentarer.

Tak, J5977OKtinab

Kære Dig, tak for din vigtige feedback. Der er helt bestemt nogle ting vi skal have kigget nærmere på ud fra det du skriver - det beklager vi. Vi ønsker dig en god weekend, og håber på vi i fremtiden får lov at byde dig velkommen igen.

God service og god morgenmad. Morgenmaden kunne godt forbedres. Det som trækker det ned er simpelthen indretningen. Det ligner noget fra sidst i 80'erne/90'erne med de stribede gulvtæpper og møbler. Lækker udsigt ud mod havet.

Tak, O4844ZKpeterp
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Kære dig, tak for din feedback. Vi er glade for at du har haft et godt ophold hos os. Hav en god aften

Dejligt ophold med den smukkeste udsigt til Aarhus Bugt. Smukke rene værelser og dejlig morgenmad.
Særligt en stor respekt til jeres receptionist, der lørdag formiddag leverede en formidabel præstation til en meget utilfreds og nedladende kvindelig gæst, som klagede over snart sagt alt, fik dekort, men fortsatte med klager og ville ringes op osv. Virkede som en professionel dekort-rytter.
Hele tiden bevarede receptionisten en venlig og professionel attitude. Den 5. stjerne er til hende.

Tak, lonerossenk

Kære Lone, mange tak for din flotte feedback. Vi er glade for at du har haft et dejligt ophold hos os. Den 5. stjerne giver jeg straks videre til min dygtige kollega! Hav en god aften

Store rummelige værelser og skøn udsigt. Meget serviceminded personale i receptionen også med at hjælpe og stillede faciliteter til rådighed selv efter check ud. Fine parkeringsforhold og nemt at komme til og fra Midtbyen.

Tak, Jakob2806

Kære Jakob, mange tak for din flotte feedback. Vi er glade for du havde et dejligt ophold hos os. Hav en god aften