Fantastisk beliggenhed.
Værelser er lidt brugte - trænger til en opfriskning.
Fin seng og opholdstole med bord.
Swimmingpoolen er ikke stor men der er 2 saunaer, fitnessrum.
Lækkert morgenmad men lyden er dårlig i rummet.
Fin parkering både ude og inde.

Værelsestip: Næsten alle værelser er med udsigt
Tak, 675lillianf
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Tusinde tak for din feedback, den er vi meget glade for! Dejligt at I havde et godt ophold og kunne nyde de fantastiske omgivelser og havudsigten.
Det er et ældre hotel, men vi er ved at renovere værelserne og andre steder på hotellet, som forhåbentligt vil være at se og mærke i løbet af det nye år.
Vi håber at kunne byde velkommen igen snart og ønsker dig og dine nærmeste et godt nytår :)

Hotel med fantastisk beliggenhed. Smuk udsigt fra de fleste værelser og direkte adgang til en god strand. Værelserne er af lidt ældre dato men helt fine. Morgenmadsbuffeten er derimod direkte dårlig og med kun en kaffemaskine (som var virkelig beskidt) til alle gæster, derfor ofte lang kø.

Tak, Divad1974

Tusinde tak for din feedback, den betyder utroligt meget for os! Vi er glade for at høre, at du/I havde et godt ophold hos os og kunne nyde de smukke omgivelser og den fantastiske udsigt. Vi har desværre været lidt udfordret i forhold til restauranten og arbejder på at finde den bedst mulige løsning i forhold til kaffemaskinen m.m. Vi beklager mange gange, sådan skal det selvfølgelig ikke være, men vi håber at starte det nye år med en bedre og velfungerende morgenbuffet.
Du ønskes et glædeligt nytår! :)

Udsigten giver 3 stjerne alene, resten er ikke meget vær.

Restauranten glemte vores roomservice, 2 gange og vi måtte selv hente den i restauranten.

Der er ikke noget laktosefri muligheder i morgenmadsbuffeten

Havde bestilt én stor seng, men det har hotellet ikke, de har kun enkelt senge som skubbes samme, dvs ikke én top madrasse men 2

Dato for ophold: december 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, FrederikBrinch
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Vi er rigtig kede af at høre at I ikke havde en god oplevelse med restauranten, det skal vi selvfølgelig nok være opmærksomme på og gøre bedre i fremtiden. Vi skal nok snakke med restauranten omkring laktosefrie muligheder, så dette også kan blive mødt.
Desværre har vi ikke nogle værelser med kun én stor seng, det beklager vi, men de er alle med to senge, dette blev ændret et stykke tid tilbage.

Der var ikke helt samme styr over morgenmaden, som der plejer. Lidt skrabet udgave hvor der indimellem måtte ventes på opfyldninger (æg, kaffe)
Værelserne var af samme høje standard som tidligere oplevet.

Tak, M5071MEchristinaa

Vi beklager meget at morgenmaden ikke levede op til standarden, vi er godt opmærksomme på at vi har haltet lidt på den front, men vi er godt i gang med at forbedre dette, og forventer at være tilbage hvor vi bør være hurtigst muligt.

Anmeldt d. 9. december 2021

Hotellet er et godt valg, hvis du har ærinde i Aarhus.
Er du til vinterbadning, er hotellet helt perfekt. Med sauna og dampbad.
God beliggenhed i forhold til vandreture langs vandet eller i skoven....

Værelsestip: Er du til vinterbadning er værelse 24 oplagt
Tak, 349kristianu

Kære Gæst

Mange tak for din gode anmeldelse.

Vi er glade for, at du nød dit ophold.

Vi håber på, at vi må byde velkommen en anden gang.