Udsigten giver 3 stjerne alene, resten er ikke meget vær.

Restauranten glemte vores roomservice, 2 gange og vi måtte selv hente den i restauranten.

Der er ikke noget laktosefri muligheder i morgenmadsbuffeten

Havde bestilt én stor seng, men det har hotellet ikke, de har kun enkelt senge som skubbes samme, dvs ikke én top madrasse men 2

Dato for ophold: december 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, FrederikBrinch
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Vi er rigtig kede af at høre at I ikke havde en god oplevelse med restauranten, det skal vi selvfølgelig nok være opmærksomme på og gøre bedre i fremtiden. Vi skal nok snakke med restauranten omkring laktosefrie muligheder, så dette også kan blive mødt.
Desværre har vi ikke nogle værelser med kun én stor seng, det beklager vi, men de er alle med to senge, dette blev ændret et stykke tid tilbage.

Der var ikke helt samme styr over morgenmaden, som der plejer. Lidt skrabet udgave hvor der indimellem måtte ventes på opfyldninger (æg, kaffe)
Værelserne var af samme høje standard som tidligere oplevet.

Tak, M5071MEchristinaa

Vi beklager meget at morgenmaden ikke levede op til standarden, vi er godt opmærksomme på at vi har haltet lidt på den front, men vi er godt i gang med at forbedre dette, og forventer at være tilbage hvor vi bør være hurtigst muligt.

Anmeldt d. 9. december 2021

Hotellet er et godt valg, hvis du har ærinde i Aarhus.
Er du til vinterbadning, er hotellet helt perfekt. Med sauna og dampbad.
God beliggenhed i forhold til vandreture langs vandet eller i skoven....

Værelsestip: Er du til vinterbadning er værelse 24 oplagt
Tak, 349kristianu

Kære Gæst

Mange tak for din gode anmeldelse.

Vi er glade for, at du nød dit ophold.

Vi håber på, at vi må byde velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 8. december 2021 fra mobile enheder

For dyrt i forhold til oplevelsen. Meget koldt værelse ved ankomst. Ikke muligt at købe chips til sin drink i baren, men måtte i kø ved receptionen. Kaos ved morgenmadsbuffet. Så ikke den oplevelse som man burde kunne forvente af et 4 stjernet hotel

Tak, Hotelbruger

Tak for din anmeldelse, det sætter vi stor pris på.
Vi er rigtig kede af at høre at jeres værelse var koldt, det vil vi gøre alt vi kan for at undgå sker igen.
Vi er godt opmærksomme på at der er lidt kaos ved morgenmadsbuffeten, vi er godt i gang med at få styr på det.
I må have en god jul.

Anmeldt d. 2. december 2021 fra mobile enheder

Værelset var fint og rent. God betjening i receptionen.
Vi havde glædet os til en lækker morgenmad, men det var under al kritik. Alt manglede, tallerkner, mad, drikkevarer.
Oplevede at restaurantchefen skældte en ung medarbejder ud, trods hun gjorde alt hvad hun kunne.
Lidt ærgeligt, det ødelagde alt det andet gode.

Mvh. Natalie

Dato for ophold: november 2021
Tak, 683nataliei
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. december 2021

Tusinde tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.
Vi er kede af, at I havde en dårlig oplevelse i restauranten og det er selvfølgelig noget vi handler på med det samme. Vi er i fuld gang med at få ansat mere personale samt ny menu m.m. og håber at starte det nye år på frisk.
Vi håber at I ellers kunne nyde jeres ophold hos os og vi vil se frem til at kunne byde velkommen igen :)