Anmeldt d. 9. december 2021

Hotellet er et godt valg, hvis du har ærinde i Aarhus.
Er du til vinterbadning, er hotellet helt perfekt. Med sauna og dampbad.
God beliggenhed i forhold til vandreture langs vandet eller i skoven....

Værelsestip: Er du til vinterbadning er værelse 24 oplagt
Dato for ophold: december 2021
Tak, 349kristianu
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Kære Gæst

Mange tak for din gode anmeldelse.

Vi er glade for, at du nød dit ophold.

Vi håber på, at vi må byde velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 8. december 2021 fra mobile enheder

For dyrt i forhold til oplevelsen. Meget koldt værelse ved ankomst. Ikke muligt at købe chips til sin drink i baren, men måtte i kø ved receptionen. Kaos ved morgenmadsbuffet. Så ikke den oplevelse som man burde kunne forvente af et 4 stjernet hotel

Dato for ophold: december 2021
Tak, Hotelbruger

Tak for din anmeldelse, det sætter vi stor pris på.
Vi er rigtig kede af at høre at jeres værelse var koldt, det vil vi gøre alt vi kan for at undgå sker igen.
Vi er godt opmærksomme på at der er lidt kaos ved morgenmadsbuffeten, vi er godt i gang med at få styr på det.
I må have en god jul.

Anmeldt d. 2. december 2021 fra mobile enheder

Værelset var fint og rent. God betjening i receptionen.
Vi havde glædet os til en lækker morgenmad, men det var under al kritik. Alt manglede, tallerkner, mad, drikkevarer.
Oplevede at restaurantchefen skældte en ung medarbejder ud, trods hun gjorde alt hvad hun kunne.
Lidt ærgeligt, det ødelagde alt det andet gode.

Mvh. Natalie

Tak, 683nataliei
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. december 2021

Tusinde tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.
Vi er kede af, at I havde en dårlig oplevelse i restauranten og det er selvfølgelig noget vi handler på med det samme. Vi er i fuld gang med at få ansat mere personale samt ny menu m.m. og håber at starte det nye år på frisk.
Vi håber at I ellers kunne nyde jeres ophold hos os og vi vil se frem til at kunne byde velkommen igen :)

Anmeldt d. 28. november 2021 fra mobile enheder

Vi så frem til et dejligt ophold på Marselis, og var godt tilfredse med værelser, indtjekning mv.
De havde ikke nok børnesenge, så vi fik en fold-ud/weekendseng - der var bare ikke plads til at slå den op på værelset. Så vores datter sov i to stole som blev sat op imod hinanden.
På trods af en julefrokost var der meget stille.
Restauranten kører med samme menu hverdag. En 3-retters uden udskiftning i mellem dagene, ingen børnemenu, og personalet i restauranten virker til at give en meget varieret serviceydelse. Prisen på 3-retters er fin, men jeg vil faktisk hellere have købt noget take-out og betalt prop-penge. Jeg syntes receptionen skal forklare restaurant konceptet tydeligt ved check-Inn.

Tak, norkjar

Tusinde tak for din feedback, den sætter vi stor pris på. Vi beklager meget at sovesituationen ikke var som den skulle være, sådan skal det bestemt ikke være!
Vi har haft en del udfordringer i restauranten og opmærksomme på det. Vi kæmper for at få det hele på rette spor igen og glæder os til at starte det nye år med nyt frisk personale, samt en ny a la carte restaurant.
Vi håber at I alligevel kunne jeres ophold på trods, samt de dejlige omgivelser :)

Anmeldt d. 11. november 2021

Altid effektiv og venlig modtagelse i receptionen.

Beliggenheden er åbenlyst fremragende og mange af værelserne virker til at være renoveret under corona.

Prøvede restauranten efter den er genåbnet og det var en fremragende oplevelse.
Pris og kvalitet hænger sammen og her får man meget for pengene.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 804kiml
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. november 2021

Kære Gæst

Mange tak for din gode anmeldelse.

Vi er glade for, at du nød dit ophold.

Vi håber på, at vi må byde velkommen en anden gang.

Med venlig hilsen

Helnan Marselis Hotel