2 personer kigger på dette hotel
166 $
Gratis afbestilling indtil d. 19/12/21
166 $
Gratis afbestilling indtil d. 19/12/21
Book nu, betal under opholdet
Trip.com
152 $
Hotels.com166 $
Priceline166 $
eDreams166 $

Vi var her i sommers og kom tilbage her i november.
Vi blev taget godt imod af personalet, værelset er godt og pænt, med fantastisk udsigt.
Morgenmaden er god, det eneste der mangler er pandekager.
Personalet er hjælpsomt, man kan altid spørge dem hvis man er i tvivl om noget.
Jeg kommer bestemt tilbage igen igen :)

Tak, AnetteJ234
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Kære Anette

Mange tak for din anmeldelse.

Vi er glade for, at I igen havde en god oplevelse på Helnan Marselis Hotel, og håber på, at vi kan byde Jer velkommen igen snart.

Vi bringer desuden ønsket om pandekager til morgenmaden videre :-)

Med venlig hilsen
Helnan Marselis Hotel

Trist stemning i fantastisk beliggenhed.

Dårligt drevet hotel. Skrabet service. Ikke muligt at spise middag en lørdag aften på hotellet og blev anbefalet just eat eller Wolt… hvis vi ville spise på værelset/hotellet. Ingen the/kaffe på værelset. Personalet virkede meget ungt og uerfarent. Ingen sans for æstetik i eller fine rammer.

1  Tak, Susanne R

Tusinde tak for din feedback, Susanne. Den sætter vi stor pris på, så vi hele tiden kan forbedre os.
Vi er kede af, at høre stemningen på hotellet har været trist. Desværre har vi siden genåbningen kæmpet med mangel på personale og som du selv nævner, er der mange nye ansigter. Derfor har vi også måtte lukke restauranten i en periode, den er heldigvis åbnet igen, dog med begrænset aften menu i øjeblikket. Vi kæmper hårdt for at komme ordentligt oven på igen og kunne tilbyde den bedst mulige service for vores gæster.

Et helt fantastisk hotel, som ligger super dejligt i forhold til natur.
Faciliteter med pool, sauna og dampbad er helt fantastiske.
Super god morgenmad.

Jeg kan anbefale at tage et værelse med havudsigt, hvor det er dejligt at falde i søvn, og vågne op til lyden af havet!

Værelsestip: Det er værd at betale lidt ekstra for havudsigt
Dato for ophold: oktober 2021
Tak, mortenlykken

Kære Morten

Tak for din fine anmeldelse.

Vi er glade for, at du i en helhed nød dit ophold på Helnan Marselis Hotel.

Vi håber, vi må byde dig velkommen igen en anden gang.

Med venlig hilsen
Helnan Marselis Hotel

Vi ville bestille bord i restauranten, men blev mødt med; "det kan vi ikke, lad mig lige se, hvor mange er I?, nej det kan vi ikke, vi kan heller ikke lave noget mad til Jer som I kan tage op på værelset, det går ikke ..." . Vi var to personer og det var midt på eftermiddagen, at vi spurgte. Det skyldtes angiveligt sygdom, men en besynderlig oplevelse, fordi der var masser af plads og to kokke på arbejde. Næste morgen, var der kø til stedets eneste kaffe automat og morgenmaden var ret kedelig, hotellets prisniveau taget i betragtning. Der var ingen kogekande el.lign. på værelset. Der var desuden generelt en meget uengageret og kedelig stemning blandt personalet. Pris niveau og service hang slet ikke sammen, men udsigten var skøn!

1  Tak, 408clausn

Tusinde tak for din feedback. Den sætter vi stor pris på, så vi hele tiden kan forbedre os.
Vi er kede af, at høre stemningen på hotellet har været trist. Desværre har vi siden genåbningen kæmpet med mangel på personale, men det forklarer ikke den manglende service og det beklager vi mange gange. Vi er opmærksomme på problemet ved kaffemaskinen og arbejder på en hurtig løsning, der er optimal for alle.
Vi kæmper hårdt for at komme ordentligt oven på igen og kunne tilbyde den bedst mulige service for vores gæster. Vi er dog glade for at høre, at I trods alt, fik nydt de skønne omgivelser omkring hotellet.

Vi havde en meget hyggelig weekend i Århus og det var hyggeligt på hotellet og der var dejligt højt til loftet, det var også lidt hyggeligt at når man gik på gangen så var det lidt færge stemning og det var lidt sjovt og specielt.

Værelsestip: hvis man vil have badekar på værelset så vil det være en ide at man skriver til dem og sige at man vil have det.
Tak, Natja-sol

Tusinde tak for din feedback, den er vi super glade for!
Dejligt at høre, I havde et hyggeligt ophold.
Vi ser frem til at kunne byde velkommen endnu engang.