2 personer kigger på dette hotel
166 $
Gratis afbestilling indtil d. 19/12/21
166 $
Gratis afbestilling indtil d. 19/12/21
Book nu, betal under opholdet
Trip.com
152 $
Hotels.com166 $
Priceline166 $
eDreams166 $

Et helt fantastisk hotel, som ligger super dejligt i forhold til natur.
Faciliteter med pool, sauna og dampbad er helt fantastiske.
Super god morgenmad.

Jeg kan anbefale at tage et værelse med havudsigt, hvor det er dejligt at falde i søvn, og vågne op til lyden af havet!

Værelsestip: Det er værd at betale lidt ekstra for havudsigt
Dato for ophold: oktober 2021
Tak, mortenlykken
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Kære Morten

Tak for din fine anmeldelse.

Vi er glade for, at du i en helhed nød dit ophold på Helnan Marselis Hotel.

Vi håber, vi må byde dig velkommen igen en anden gang.

Med venlig hilsen
Helnan Marselis Hotel

Vi ville bestille bord i restauranten, men blev mødt med; "det kan vi ikke, lad mig lige se, hvor mange er I?, nej det kan vi ikke, vi kan heller ikke lave noget mad til Jer som I kan tage op på værelset, det går ikke ..." . Vi var to personer og det var midt på eftermiddagen, at vi spurgte. Det skyldtes angiveligt sygdom, men en besynderlig oplevelse, fordi der var masser af plads og to kokke på arbejde. Næste morgen, var der kø til stedets eneste kaffe automat og morgenmaden var ret kedelig, hotellets prisniveau taget i betragtning. Der var ingen kogekande el.lign. på værelset. Der var desuden generelt en meget uengageret og kedelig stemning blandt personalet. Pris niveau og service hang slet ikke sammen, men udsigten var skøn!

1  Tak, 408clausn

Tusinde tak for din feedback. Den sætter vi stor pris på, så vi hele tiden kan forbedre os.
Vi er kede af, at høre stemningen på hotellet har været trist. Desværre har vi siden genåbningen kæmpet med mangel på personale, men det forklarer ikke den manglende service og det beklager vi mange gange. Vi er opmærksomme på problemet ved kaffemaskinen og arbejder på en hurtig løsning, der er optimal for alle.
Vi kæmper hårdt for at komme ordentligt oven på igen og kunne tilbyde den bedst mulige service for vores gæster. Vi er dog glade for at høre, at I trods alt, fik nydt de skønne omgivelser omkring hotellet.

Vi havde en meget hyggelig weekend i Århus og det var hyggeligt på hotellet og der var dejligt højt til loftet, det var også lidt hyggeligt at når man gik på gangen så var det lidt færge stemning og det var lidt sjovt og specielt.

Værelsestip: hvis man vil have badekar på værelset så vil det være en ide at man skriver til dem og sige at man vil have det.
Tak, Natja-sol

Tusinde tak for din feedback, den er vi super glade for!
Dejligt at høre, I havde et hyggeligt ophold.
Vi ser frem til at kunne byde velkommen endnu engang.

Smuk udsigt ja men en forventning om ro og afslapning skal man ikke have selv om det er det de markedsfører sig med. Det føltes som om værelset lå ud til jomfruane gade i Ålborg - musik, skrål, ja selv alm snak kan man høre fra restauranten/baren. Desuden kan jeg ikke forstå de andre anmeldelser om rent da badeværelset er ældre og hjørner og kanter er brune/gule. Ikke lækkert at gå i bad .

Øv havde glædet os til en stressfri weekend med ro og bølgeskvulp

1  Tak, malenejuul

Kære Malene
Tusinde tak for din anmeldelse. Den sætter vi stor pris på, så vi hele tiden kan forbedre os.
Vi er kede af, at høre at der var larm og støj fra restauranten bl.a. og så lyder det som om der har været et større arrangement i huset. Det er et ældre hotel, men der skal selvfølgelig være rent på badeværelset også i krogene, så det er meget beklageligt.
Vi er kede af, det ikke blev den weekend I havde håbet på, men håber alligevel at I fik nydt omgivelserne og bølgeskvulp.

Super beliggenhed.
Parkering ved indgang. Nem tjek in. Venligt personale.
Hotellet er smukt, men er lidt træt. Men det er rent og nydeligt.
Der er ret dårlig lydisolering på værelserne.
Men jeg syntes det er et lækkert sted.

Tak, Jbjergh
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Tusinde tak for din feedback, den sætter vi stor pris på. Vi er glade for du havde et dejligt ophold. Det er ældre hotel, men vi er i gang med at se på forskellige planer for fornyelse.
Vi glæder os til at kunne byde velkommen endnu engang.