166 $
Gratis afbestilling indtil d. 19/12/21
Book nu, betal under opholdet
166 $
Gratis afbestilling indtil d. 19/12/21
Priceline166 $
Hotels.com166 $
eDreams166 $

Vi havde en meget hyggelig weekend i Århus og det var hyggeligt på hotellet og der var dejligt højt til loftet, det var også lidt hyggeligt at når man gik på gangen så var det lidt færge stemning og det var lidt sjovt og specielt.

Værelsestip: hvis man vil have badekar på værelset så vil det være en ide at man skriver til dem og sige at man vil have det.
Tak, Natja-sol
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Tusinde tak for din feedback, den er vi super glade for!
Dejligt at høre, I havde et hyggeligt ophold.
Vi ser frem til at kunne byde velkommen endnu engang.

Smuk udsigt ja men en forventning om ro og afslapning skal man ikke have selv om det er det de markedsfører sig med. Det føltes som om værelset lå ud til jomfruane gade i Ålborg - musik, skrål, ja selv alm snak kan man høre fra restauranten/baren. Desuden kan jeg ikke forstå de andre anmeldelser om rent da badeværelset er ældre og hjørner og kanter er brune/gule. Ikke lækkert at gå i bad .

Øv havde glædet os til en stressfri weekend med ro og bølgeskvulp

1  Tak, malenejuul

Kære Malene
Tusinde tak for din anmeldelse. Den sætter vi stor pris på, så vi hele tiden kan forbedre os.
Vi er kede af, at høre at der var larm og støj fra restauranten bl.a. og så lyder det som om der har været et større arrangement i huset. Det er et ældre hotel, men der skal selvfølgelig være rent på badeværelset også i krogene, så det er meget beklageligt.
Vi er kede af, det ikke blev den weekend I havde håbet på, men håber alligevel at I fik nydt omgivelserne og bølgeskvulp.

Super beliggenhed.
Parkering ved indgang. Nem tjek in. Venligt personale.
Hotellet er smukt, men er lidt træt. Men det er rent og nydeligt.
Der er ret dårlig lydisolering på værelserne.
Men jeg syntes det er et lækkert sted.

Tak, Jbjergh
Marselis Aarhus, Gæsteservice/reception hos Helnan Marselis Hotel - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Tusinde tak for din feedback, den sætter vi stor pris på. Vi er glade for du havde et dejligt ophold. Det er ældre hotel, men vi er i gang med at se på forskellige planer for fornyelse.
Vi glæder os til at kunne byde velkommen endnu engang.

Anmeldt d. 31. oktober 2021

Rigtig dejligt værelse - højt til loftet, meget rumligt og fin udsigt ud over vandet. Kom med sen færge fra Sjælland og ligger dejligt tæt på (efter færgelejet er flyttet til industrihavnen). Super godt at der også er mulighed for parkering uden ekstra opkrævning. Personalet var venligt - morgenmaden også ok, men manglede at følge op på opfyldning - vil også forslå at åbningstid for morgenmad søndag udvides til kl. 11 (det var virkelig rush hour for mange søndag mellem kl. 9-10).

Værelsestip: Værelser med havudsigt på underste niveau har skydedør/udgang til fælles terrasse - så man kan gå ud og nyde udsigt og frisk luft!
Dato for ophold: oktober 2021
Tak, Lene2840

Tak for din feedback, vi er så glade for at du/I havde et dejligt ophold og kunne nyde godt af omgivelserne omkring hotellet.
Vi har desværre som følge af corona haft nogle udfordringer ift. personale, som desværre til tider kan mærkes i restauranten. Vi gør dog alt vi kan for at få rettet op på det.
Åbningstiden for morgenbuffeten er taget til eftertanke.
Vi glæder os til at kunne byde velkommen igen snart.

Anmeldt d. 30. oktober 2021 fra mobile enheder

Jeg ankom før tid på gåben fra midtbyen langs bugten & blev modtaget venligt & imødekommende, mit vær var allerede klar til check in - heldigt!! ✨

Under ophold havde jeg behov ift at spise på værelset frem for i restauranten, hvilket var helt i orden.

Alle var venlige & atmosfæren god fra start til slut.

Venlig hilsen,
Esmeralda

Dato for ophold: oktober 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Rishikesh8

Kære Esmeralda

Mange tak for din anmeldelse.

Vi er glade for, at du havde en god oplevelse her på Helnan Marselis Hotel, og vi håber på, at vi må byde velkommen igen en anden gang.

Med venlig hilsen
Helnan Marselis Hotel