Fastlås den laveste pris fra disse websites
Booking.com166 $
Tripadvisor150 $
travelup.com
Hotels.com150 $
eDreams166 $
Agoda.com167 $
Anmeldt d. 20. oktober 2021

dejlig beliggenhed men undgå anneksets 1 sal. Væggene er skrå så man kan ikke sidde op i sengen hvilket er ret håbløst. Man skal også være obs på, at der bor folk med hunde i værelset i stueetagen i annekset.

Det er meget fint at man kan oplade el-bil mens man bor på hotellet. Virkelig fin service

Tak, s_rens67
Anmeldt d. 20. oktober 2021

Rigtig fint værelse med den skønneste udsigt over bugten. Desværre er restauranten ikke længere aftenåben og nærmeste spisested var en lille (lidt trist) gruppe spisesteder ved lystbådehavnen små 2 km's gang fra hotellet. Havde Helnan's hjemmeside ærligt fortalt, at man ikke længere kan spise middag på hotellet, var vurderingen nok blevet et hak bedre ….men så havde jeg dybest set nok booket et hotel i centrum i stedet.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, HSP-on-TA
Anmeldt d. 20. oktober 2021

Alt fungerer og det er MEGET smukke omgivelser!

Det havde været dejligt med lidt bedre kaffe i automaterne samt mere 'udstyr' på værelserne. Fx minibar og el-kedel.

Venligt og professionelt personale.

Tak, 813esbenh
Anmeldt d. 18. oktober 2021 fra mobile enheder

Vi boede i et dejligt værelse med fantastisk udsigt over havet, og blev vækket af solen der stod op(se billede(. Vi oplevede venlig og opmærksom service, nød at bruge den indendørs pool og de andre faciliteter.
Beliggenheden var perfekt til vores ærinde. Vi kom for at se VM i badminton, og vi kunne gå til hallen igennem den smukke Mindepark og skov.

Tak, PixiPenrose
Anmeldt d. 17. oktober 2021 fra mobile enheder

Fantastisk beliggenhed - sødt & meget imødekommende personale i receptionen.
Jeg er kommet på hotellet siden 1967.

Jeg er født i hotellets nærhed for 63 år siden.
Særligt hyggeligt omkring juletid også.

Skønt med den nye spa: med saunaen og Dampbad

1  Tak, PeterJuulChristensen