163 $
154 $
Priceline171 $
eDreams163 $
Tripadvisor154 $

Jeg skulle blot overnatte 1 enkelt nat ifm. et kursus og jeg var overordnet set tilfreds med standarden på værelset (selvom der lugtede stærkt af mandedeodorant!). Man er som gæst imidlertid ikke i tvivl om, at man fra hotellets side har været doven ift. at løfte hotellet op til den standard, de gerne vil fremstå med udadtil. Restauranten var lukket, badeværelset trængte gevaldigt til en renovering, minibaren var tom, ingen kaffe / te faciliteter på værelset, og morgenmaden var ikke imponerende. De små ting, som gør en forskel var ikke til stede. Hotellet skal passe på med at markedsføre sig som eksklusivt, for det er det ikke.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, tanjagaarn

Forventningerne var høje til en et 4 stjernet hotel med den beliggenhed. Dog drog vi enormt skuffede hjem efter to overnatninger på Helnan. Rigtig dårlig rengøring med store nullermænd og afklippede negle under sengen. Et værelse tilstødende til et festlokale resulterede i megen larm og uro. Det er selvfølgelig ikke gæsterne til festens skyld, men at holde fest i et lokale der ligger på gang med værelserne kan man måske ikke det smarteste. Køkkenet var lukket for frokost og aftensmad hvilket gør at hvis man ville nyde mere end et glas vin til maden, så er det frem og tilbage fra indre by, med taxa. Generelt et hotel i ringe forfatning. Det er ikke et sted vi besøger igen. Kvaliteten er den samme på de billige to stjernet hoteller...

1  Tak, Andvest

Havde booket et værelse, der så ved ankomsten sidst på aftenen viste sig ikke at være klar. Fik et værelse, det ikke var klargjort efter seneste gæst. Fik et nyt, hvor badeværelset ikke var rent og håndklæderne var brugte. Ingen mulighed for mad i restauranten pga personalemangel, og flere dele på morgenmadsbordet var væk allerede kl. 09.30 og blev ikke genopfyldt.

2  Tak, j_rgenm307

Dejlige værelser men vi var en flok familiemedlemmer som desværre blev fordelt over alt til morgenmaden. Ville være godt hvis vi havde siddet sammen. Bordene var ikke tørret af. Vi havde booket undet et navn så hvis man hAvde tænkt det ind. Morgenmaden var helt i orden.

Tak, charlottehaich

Vi havde 2 overnatninger i et dejligt værelse og med den skønneste udsigt. A la carte restaurant var desværre lukket, men det var vi blevet gjort opmærksom på inden ankomst så det var helt i orden. Værelserne har en pæn størrelse, er rene og som skrevet med en fantastisk udsigt
Morgenmadeb var lækkert og serverings personalet var meget opmærksomme og det blev hele tiden gjort rent efter de gæster der var færdige

Værelsestip: Dejligt med men parkering det er med i prisen for overnatningen. Husk at giv jer tid til bare at sidde med en kop kaffe på terrassen
Dato for ophold: september 2021
Tak, Carsten L