3 personer kigger på dette hotel
154 $
Priceline171 $
CheapTickets154 $
Trip.com183 $

Havde booket et værelse, der så ved ankomsten sidst på aftenen viste sig ikke at være klar. Fik et værelse, det ikke var klargjort efter seneste gæst. Fik et nyt, hvor badeværelset ikke var rent og håndklæderne var brugte. Ingen mulighed for mad i restauranten pga personalemangel, og flere dele på morgenmadsbordet var væk allerede kl. 09.30 og blev ikke genopfyldt.

Dato for ophold: oktober 2021
2  Tak, j_rgenm307

Dejlige værelser men vi var en flok familiemedlemmer som desværre blev fordelt over alt til morgenmaden. Ville være godt hvis vi havde siddet sammen. Bordene var ikke tørret af. Vi havde booket undet et navn så hvis man hAvde tænkt det ind. Morgenmaden var helt i orden.

Dato for ophold: oktober 2021
Tak, charlottehaich

Vi havde 2 overnatninger i et dejligt værelse og med den skønneste udsigt. A la carte restaurant var desværre lukket, men det var vi blevet gjort opmærksom på inden ankomst så det var helt i orden. Værelserne har en pæn størrelse, er rene og som skrevet med en fantastisk udsigt
Morgenmadeb var lækkert og serverings personalet var meget opmærksomme og det blev hele tiden gjort rent efter de gæster der var færdige

Værelsestip: Dejligt med men parkering det er med i prisen for overnatningen. Husk at giv jer tid til bare at sidde med en kop kaffe på terrassen
Tak, Carsten L

Dejligt hotel med skøn beliggenhed. Værelset var pænt og rent men møbeleringen gjorde det svært at tilgå terrassen.
Generelt et dejligt ophold, men hotellet kan godt bære et løft med fx nye gulvtæpper og møbler i restaurant da de er noget 1990ér og slidt.
Morgenbuffeten var fin, men som på mange andre hoteller burde køkkenet koncentrerer sig om at lave scramble egg med kærlighed istedet for at overtilberede det så vandet løber fra og æggen bliver som gummi. Ligeledes bør bacon ,i en ellers god kvalitet, have lidt kærlighed og steget sprødt.

Værelsestip: Udsigten imod vandet er fantastisk
Tak, tpersson

Lækkert hotel, lækker udsigt, rene og rumlige værelser, venlig, hjælpsom og imødekommende personale, velsmagende morgenmadsbuffet, vi kunne desværre ikke få aftensmad på hotellet da køkkenet var lukket pga at der blev holdt fødselsdag på hotellet det var et stort minus at vi skulle ud i byen og finde noget at spise.
Kan alligevel varmt anbefale at bo her.

Tak, Maiken C