163 $
154 $
Tripadvisor154 $
Priceline
CheapTickets154 $

Vi havde 2 overnatninger i et dejligt værelse og med den skønneste udsigt. A la carte restaurant var desværre lukket, men det var vi blevet gjort opmærksom på inden ankomst så det var helt i orden. Værelserne har en pæn størrelse, er rene og som skrevet med en fantastisk udsigt
Morgenmadeb var lækkert og serverings personalet var meget opmærksomme og det blev hele tiden gjort rent efter de gæster der var færdige

Værelsestip: Dejligt med men parkering det er med i prisen for overnatningen. Husk at giv jer tid til bare at sidde med en kop kaffe på terrassen
Tak, Carsten L

Dejligt hotel med skøn beliggenhed. Værelset var pænt og rent men møbeleringen gjorde det svært at tilgå terrassen.
Generelt et dejligt ophold, men hotellet kan godt bære et løft med fx nye gulvtæpper og møbler i restaurant da de er noget 1990ér og slidt.
Morgenbuffeten var fin, men som på mange andre hoteller burde køkkenet koncentrerer sig om at lave scramble egg med kærlighed istedet for at overtilberede det så vandet løber fra og æggen bliver som gummi. Ligeledes bør bacon ,i en ellers god kvalitet, have lidt kærlighed og steget sprødt.

Værelsestip: Udsigten imod vandet er fantastisk
Tak, tpersson

Lækkert hotel, lækker udsigt, rene og rumlige værelser, venlig, hjælpsom og imødekommende personale, velsmagende morgenmadsbuffet, vi kunne desværre ikke få aftensmad på hotellet da køkkenet var lukket pga at der blev holdt fødselsdag på hotellet det var et stort minus at vi skulle ud i byen og finde noget at spise.
Kan alligevel varmt anbefale at bo her.

Tak, Maiken C

Lækker udsigt - lækker morgenmad. Rengøring var mangelfuld og toilettet var beskidt og rusten. Vinduerne var meget beskidte. Toiletbørsten havde set bedre dage. I øvrigt var poolen lukket, hvilket vi først finder ud af, da vi vil ned og svømme. Der har ikke stået nogen om lukket pool, da vi bookede værelse.

Tak, 915biancan

Et dejligt hotel med en fantastisk god udsigt/beliggenhed.
Meget hyggelig lobby, der indbyder til at man sidder og hygger.
Det var desværre ikke mulighed for bestilling af mad i hotellets restaurant, da de ikke kan skaffe serveringspersonale til det. Men det er et generelt problem i øjeblikket i hele landet.
Det blev dog løst ved at receptionist fortalte at vi kunne bestille via just-eat.dk, men at vi selvfølgelig skulle forvente en lidt længere leveringstid. Godt at han kom med det forslag, for så kunne vi få sushi på hotellet og slap for at skulle i byen efter en lang dag med oplevelser.
Ved morgenbuffeten virkede kaffeautomaten ikke pga. mælkedispenseren, så ingen cafe latte eller cappuccino. Det trak altså ned i min bog.
Morgenbuffeten var ellers dejlig, med godt brød, æg og bacon, minus der ikke var en brunch pølse. Virkelig god rullepølse og skinke.
I det store billede var det et godt hotelophold.

Tak, modestyblaise4ever