2 personer kigger på dette hotel
Fastlås den laveste pris fra disse websites
Booking.com166 $
Hotels.com150 $
eDreams166 $
Travelocity150 $
Orbitz.com150 $
Agoda.com167 $
Anmeldt d. 19. september 2021

Flotte, store værelser, der indeholder et fine møbler og hvad man behøver.
Rent og pænt på værelset,
Måske ekstraordinær mange bookninger i.f.m. . Classic Race/ Århus, der resulterede i mangelfuld morgenmad : helt omme yougurt/ymer fade/skåle. Næsten tomme pålægsfade. Klokken har være ca. 09-00.

Tak, theish2021
Anmeldt d. 13. september 2021 fra mobile enheder

De 4 stjerner, hotellet har, må uden tvivl være udsigten, som også var ret fantastisk over Århus bugt.
Ellers trængte stedet til lidt modernisering. Desuden ligner det optrækkeri, når man skal betale 50kr i leje for en badekåbe og 20kr i leje for en paraply!
Men vi havde en dejlig weekend og blev mødt af sødt og imødekommende personale.

Tak, EllenG557
Anmeldt d. 13. september 2021

Hotellet er ved at være tydeligt slidt og brug. Der mangler almindelig vedligehold. Badeforhæng var ulækkert og i øvrigt 20 cm for kort så gulvet blev meget vådt. Maling/ puds var faldet af væggen. Sidst med ikke mindst var restauranten lukket til frokost og aften pga personale mangel. Morgen buffeten er blevet betydeligt mindre og røræggene meget smagsløse og kedelige.

1  Tak, torbens894
Anmeldt d. 12. september 2021 fra mobile enheder

Fine værelser og god udsigt. Dog var værelserne enormt varme, og når vi åbnede op ud til, så fik vi al naboens røg ind, da man må stå lige udenfor og ryge. Under al kritik!!! Vores værelse stank af røg!!

Tak, julienE1051AR
Anmeldt d. 9. september 2021 fra mobile enheder

Fantastisk beliggenhed og værdi for pengene. Ligger en anelse udenfor centrum så vi kan anbefale at leje cykler på hotellet. Gratis parkering ved hotellet er en kæmpe plus
Vi kunne åbne op til den smukkeste solopgang. Hotellet er meget roligt og service venligt

Vi kommer gerne igen

Tak, Flyer02069549653