3 personer kigger på dette hotel
Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com173 $
Hotels.com173 $
Priceline173 $
eDreams173 $
CheapTickets173 $
Travelocity173 $
Anmeldt for 1 uge siden

Hotellet er ved at være tydeligt slidt og brug. Der mangler almindelig vedligehold. Badeforhæng var ulækkert og i øvrigt 20 cm for kort så gulvet blev meget vådt. Maling/ puds var faldet af væggen. Sidst med ikke mindst var restauranten lukket til frokost og aften pga personale mangel. Morgen buffeten er blevet betydeligt mindre og røræggene meget smagsløse og kedelige.

Tak, torbens894
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Fine værelser og god udsigt. Dog var værelserne enormt varme, og når vi åbnede op ud til, så fik vi al naboens røg ind, da man må stå lige udenfor og ryge. Under al kritik!!! Vores værelse stank af røg!!

Tak, julienE1051AR
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Fantastisk beliggenhed og værdi for pengene. Ligger en anelse udenfor centrum så vi kan anbefale at leje cykler på hotellet. Gratis parkering ved hotellet er en kæmpe plus
Vi kunne åbne op til den smukkeste solopgang. Hotellet er meget roligt og service venligt

Vi kommer gerne igen

Tak, Flyer02069549653

Dårlig rengøring, lukket restaurant, mangelfuld morgenmad samt personale. Intet er som det plejer…Virker som at hotellet er blevet glemt. Bliver meget ked af det på den eksisterende personalets vegne.

Dato for ophold: september 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 64mikaelal

Var på Helnan Marselis Hotel den 4 september 2021 fordi vi var til bryllupsfest på Varna, hotellet reklamerer med at være 4 stjernet, det er vist nogle år siden, der trænger til en renovering. A la carte kunne man ikke få, Søndag morgen var der mangler til morgenmads buffeten, der manglede brød, så manglede der frugt og der var lang ventetid på opfyldning. De viste at der var mange gæster men havde åbenbart glemt at informere køkkenet. Der er mange hoteller i Aarhus så det bliver et andet en Helnan Marselis næste gang.

Tak, 637kentn