2 personer kigger på dette hotel
Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com173 $
Hotels.com173 $
Priceline173 $
CheapTickets173 $
eDreams173 $
Travelocity173 $

Dårlig rengøring, lukket restaurant, mangelfuld morgenmad samt personale. Intet er som det plejer…Virker som at hotellet er blevet glemt. Bliver meget ked af det på den eksisterende personalets vegne.

Dato for ophold: september 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 64mikaelal

Var på Helnan Marselis Hotel den 4 september 2021 fordi vi var til bryllupsfest på Varna, hotellet reklamerer med at være 4 stjernet, det er vist nogle år siden, der trænger til en renovering. A la carte kunne man ikke få, Søndag morgen var der mangler til morgenmads buffeten, der manglede brød, så manglede der frugt og der var lang ventetid på opfyldning. De viste at der var mange gæster men havde åbenbart glemt at informere køkkenet. Der er mange hoteller i Aarhus så det bliver et andet en Helnan Marselis næste gang.

Tak, 637kentn

Aller helst vil jeg give 5 stjerner. Men der er et men. Beliggenheden er nok en af Danmarks absolut bedste med fantastisk udsigt og badestrand lige ved hotellet. Gå afstand ind til byen.

Men værelserne er efterhånden slidte. Plettet gulvtæppe, meget tilkalket badeværelse og gammeldags badekar. Mørke jordslåede fuger, stift forhæng. Slidt og skrammet dør.
Stolene på altanen gamle og rustne. Der mangler et lille bord og et par hynder som sagtens kunne ligge i det store skab. Kaffe mulighed på værelset og et lille bar køleskab. Disse ting lever ikke længere op til de 4 stjerner som hotellet har.

Morgenmaden var fin men der manglede konstant kaffe og folk stod i kø. Som om der ikke var personale nok til at fylde op og rydde af.

Et problem at køkkenet var lukket om aftenen når det var helt tydeligt at der godt kunne serveres for selskaber. Så burde der også kunne holdes åben for almindelige gæster.

Men fællesområder lækre, søde og hjælpsomme personaler overalt. Dejlig med motion og pool i kælderen til fri afbenyttelse.

Så overordnet godt sted for ferie i Århus. Jeg har været der tidligere og kommer der nok igen.

Tak, 517gitten

Værelset var dårligt. Det var slidt med krakeleret maling og spindelvæv, og det bar generelt bare præg af at trænge til en kærlig hånd.
Sengene var middelmådige og personalet havde ikke styr på noget som helst.
De brugt næsten en time på at finde en babyseng, på trods af der var lavet aftale om det.
De pryder sig med at størstedelen af værelserne har havudsigt. Vi havde 5 værelser, ingen af dem med havudsigt.

Morgenmadsbuffeten var OK, men det den var stort set tom. Det virkede til at de slet ikke havde overblik over antallet af gæster, eller hvordan det skulle køres.

En skuffende oplevelse, hvilket er en skam når omgivelserne er skønne.

Værelsestip: Vælg et andet hotel.
Tak, JesperNega

Uforberedt, ustruktureret og dårlig service
Nedslidt hotel med store skade i badeværelset
Ingen restauration...
Fin beliggenhed