3 personer kigger på dette hotel
Priceline157 $
eDreams149 $
Trip.com159 $
Anmeldt d. 11. august 2021 fra mobile enheder

Desværre ikke en god oplevelse på det, som vi forventede, at et 4 stjernet hotel burde kunne byde på.
Hotellet virkede slidt og beskidt. I kælderen, hvor der er en lille pool, var der meget beskidt i bruseren i damernes omklædningsrum. Der var sort op ad væggene, og det lignede skimmelsvamp nogen steder.
Der var ingen gæstebog på værelset og dermed ingen informationer. Vi kunne f.eks. Ikke se, hvornår der var morgenmadsbuffet, og da vi spurgte, fik vi først et svar i baren og et andeti receptionen. Det viste sig, at de lukkede kl 9.30, som i vores øjne er tidligt. Vi havde på en ferie håbet på ihverfald til kl 10.
Morgenmadsbuffeten var desværre ikke en god oplevelse. Vi kom kl 9.10, og der var mange mennesker, der også kom der, fordi vi skulle jo nå det inden kl 9.30. Der var ingen siddepladser tilbage, så vi måtte sidde i lobbyen. Der var et meget kedeligt udvalg af mad, og personalet var sure og ikke imødekommende. Der var specielt en engelsktalende ung pige, der fjernede maden foran gæster præcis kl 9.30, selvom det var tydeligt, at de var ved at tage det sidste mad. Det skabte en dårlig stemning i hele restauranten.
Hotellet får to stjerner, fordi personalet i receptionen var imødekommende, og værelset var nogenlunde (men ret lille).

Tak, dortel157
Anmeldt d. 10. august 2021

Har været på hotellet flere gange før, hvor vi har syntes, at alt var i orden. Og det er pga. beliggenheden, - og det at hotellet har pool, at hotellet er valgt. Men desværre skuffede hotellet denne gang. Der var ikke gjort ordentligt rent i brusekabinen på værelset, - der var efterladenskaber af tidligere gæster. Skab til at hænge sit tøj i lugter gammelt. Ved morgenbordet var udvalget ok, men ikke noget specielt. Desværre skulle man sortere i servicet ved morgenmaden, for at få rene tallerkner og kopper. Er ikke interesseret i at vide, hvad festselskabet har spist i ugen op til mit. besøg. Store madrester på tallerkner og læbestift på kopperne. Ved forespørgsel om regler i forbindelse med besøg i poolen - kunne receptionisten ikke svare på spørgsmål om hygiejne, så som badeforholdene i omklædningsrummene. Hun vidste kun, at der var en begrænsning på 10 personer grundet Corona restriktionerne - og at der skulle reserveres plads. Og ved besøg i poolområdet fandt vi ud af, hvorfor hun ikke kunne svare. Vi tror simpelthen ikke personalet kommer i området. Gulvet i omklædningsrummet (dameafdelingen) var møg beskidt, der var skimmel på vægge og gulv i bruserummet, og ristene omkring poolen var også beskidte/ skimmel ramte. Besøget i poolområdet startede med, at de første 10 min. af den reserverede time gik med at få udleveret et kort, der var kodet, så indgang var muligt. Turen i poolområdet var ikke lækker og afstressende, som billederne ellers lægger op til, nej vi gik derfra med tanker om….. bare vi nu ikke blev syge af at være hoppet i poolen, for det kunne bestemt havde været renere. Man kunne sætte fast personale på til at lukke folk ind - i stedet for at have problemer med indgangskort, - og det kunne passende være den person, der holdt baderummene og poolområdet rent, mens gæsterne badede. Derudover er der problemer med at finde p-plads, hvis man om aftenen kommer sent tilbage til hotellet, da festdeltager benytter samme p-pladser.

Værelsestip: Så langt fra festlokaler som muligt, vi havde støj på gangene til kl. 2 om natten.
Tak, Ambassador70242
Anmeldt d. 10. august 2021 fra mobile enheder

Da vi reserverede et værelse, fik vi at vide, at vi kunne checke ind kl. 15. Dagen før vi skulle have værelset fik vi en mail om st vi først kunne checke in kl. 16, så vi ringede til hotellet, der sagde at vi sagtens kunne checke ind kl. 15. På dagen kunne vi selvfølgelig ikke checke ind kl. 15. Da vi kom tilbage lidt efter kl. 16 kunne vi heller ikke checke ind. Da vi skulle checke ud, kunne vi ikke få lov til det, da de påstod at vi ikke havde betalt, som vi havde gjort. Vi kunne ikke få lov til at gå før vi havde betalt igen. Min onkel havde samme problem! Generelt havde de fleste gæster problemer (vi var til bryllup på varna palæ).

Dato for ophold: juli 2021
1  Tak, L7682BNsarahd
Anmeldt d. 9. august 2021 fra mobile enheder

Vi ventede over 2 timer på et glas vin, vand og en Irish Coffee. Ingen minibar på værelset, udbringning til værelser koster 75 kr. I receptionen undskyldte de sig med “underbemanding”. Værelser er slidte, omgivelser skønne, og service er ikke-eksisterende.

Værelsestip: Flere medarbejdere, bedre organisering
1  Tak, Lwllouise
Anmeldt d. 9. august 2021

Udsigten var fantastisk, men så stoppede det også her!!!
Værelser er total nedslidt og slet ikke pengene værd. Vi havde en suite, 2 værelser der lige var sat en dør i også havde man ikke gidet at fjerne noget fra sengene. Badeværelserne var så gamle og nedslidte og man bader i et badekar - kan godt forstå at man ikke havde billeder af disse på nettet, så var dette hotel blevet fravalgt.
Der var så meget støj på gangene, da dørene ikke slutter tæt til gulvet og der hvor man sover er der også fest lokaler - ikke særlig smart.
Vi havde bestilt roomservice, da restauranten var lukket en lørdag til frokost!!!, så gik vi i receptionen og bestilte mad til om aften til kl. 19.00, kl. 19.20 ringede vi - de havde glemt os!! - vi fik så kl 20.00 2 kolde burger, som ikke var ens - godt nok sagde de at vi ikke skulle betale for disse, men da vi tjekkede ud, stod de på vores regning alligevel også måtte jeg lige brokke mig igen!!! - Rengøringen kan ikke et ord dansk!!
Jeg kommer ikke tilbage, før dette hotel har fået en ordentlig makeover!!!!!!!!!!!!!

Værelsestip: COMWELL - tag dette istedet - bare ikke dette hotel
1  Tak, AnneD2326