3 personer kigger på dette hotel
Priceline172 $
eDreams164 $
Trip.com175 $
Anmeldt d. 9. august 2021 fra mobile enheder

Vi ventede over 2 timer på et glas vin, vand og en Irish Coffee. Ingen minibar på værelset, udbringning til værelser koster 75 kr. I receptionen undskyldte de sig med “underbemanding”. Værelser er slidte, omgivelser skønne, og service er ikke-eksisterende.

Værelsestip: Flere medarbejdere, bedre organisering
1  Tak, Lwllouise
Anmeldt d. 9. august 2021

Udsigten var fantastisk, men så stoppede det også her!!!
Værelser er total nedslidt og slet ikke pengene værd. Vi havde en suite, 2 værelser der lige var sat en dør i også havde man ikke gidet at fjerne noget fra sengene. Badeværelserne var så gamle og nedslidte og man bader i et badekar - kan godt forstå at man ikke havde billeder af disse på nettet, så var dette hotel blevet fravalgt.
Der var så meget støj på gangene, da dørene ikke slutter tæt til gulvet og der hvor man sover er der også fest lokaler - ikke særlig smart.
Vi havde bestilt roomservice, da restauranten var lukket en lørdag til frokost!!!, så gik vi i receptionen og bestilte mad til om aften til kl. 19.00, kl. 19.20 ringede vi - de havde glemt os!! - vi fik så kl 20.00 2 kolde burger, som ikke var ens - godt nok sagde de at vi ikke skulle betale for disse, men da vi tjekkede ud, stod de på vores regning alligevel også måtte jeg lige brokke mig igen!!! - Rengøringen kan ikke et ord dansk!!
Jeg kommer ikke tilbage, før dette hotel har fået en ordentlig makeover!!!!!!!!!!!!!

Værelsestip: COMWELL - tag dette istedet - bare ikke dette hotel
1  Tak, AnneD2326
Anmeldt d. 7. august 2021 fra mobile enheder

Vi måtte love børnene at komme igen. Større kompliment findes ikke. Lækre værelser med havudsigt, terrasse. Dejligt med begrænset antal personer i poolen, som var nem at booke. Maden var lidt til den tunge side, men så blev vi da også mætte. Tak for et godt ophold

Tak, MereteN42
Anmeldt d. 7. august 2021 fra mobile enheder

Whats not to like? Skøn udsigt at stå op til - meget venligt, tjenstvilligt og imødekommende personale - god morgenmad buffet. Gode parkeringsmuligheder og
tæt på Århus centrum. Kommer helt sikkert igen.

Tak, Rikkebp
Anmeldt d. 6. august 2021

Hotellet er 4-stjernet, men kvaliteten af middagsmaden i restauranten fortjener ikke en eneste stjerne. Vi en bestilte en burger - bøffen var virkelig tør og bollen var våd som en svamp. Morgenmaden er fin.

Tak, 509inge_