200 $
CheapTickets200 $
Orbitz.com200 $
Travelocity200 $
Anmeldt for 6 dage siden fra mobile enheder

Fantastisk beliggenhed, fine værelser (savnede aircon og roomservice). Frygteligt IT-system (fik forkerte værelser (det ene lugtede også lidt af røg), forkert regning og jeg havde meget besvær med blot at booke værelset) - alt blev dog ordnet af det venlige og hjælpsomme personale i receptionen. Maden var skuffende - både morgenmad og a la carte fra restaurant (hotellet er vist gearet til konferencer og ikke miniferier, hvor vi fx godt kunne have tænkt os en is til børnene, en nem frokost eller en iskaffe). Kan godt forstå at man konstant så folk med pizza’er under armen. Derudover så ville lidt mere information være fint - fx i gæstebogen - det er meget magert.

Alt i alt så kan et ophold dog bestemt anbefales grundet den gode beliggenhed og det hjælpsomme personale. Maden trækker dog ned for os.

Tak, TroelsHansen
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Personalet påstod at have indsat 1300kr ved fejl som de tvang mig til at indsætte og siden de ikke kunne fremvise at det var sket var jeg betænkelig ved at indbetale 1300kr uden lige men de garanterede mig at de ville stå på min konto næste morgen. Dagen efter stod de der heller ikke og receptionisten var ubehagelig. Selve oplevelsen var så ubehagelig at jeg vil anbefale at folk ikke lader sig overbevise om at de har indsat penge på dit kort. Problemet var at jeg kun skulle være der kort og det var ved indcheckning så jeg følte mig presset. Da jeg checkede ud ville jeg gerne have afsluttet det siden de påstod at jeg ville kunne se dem efterfølgende dag og siden jeg ikke ønsker at skulle bruge timer i en kundeservice og kæmpe for at få pengene. Nu er jeg hjemme igen og der er gået flere dage og pengene har jeg ikke set skyggen af. Hvis der er en metode hvor de scammer hotel gæster så er der ret indlysende. Dumt. Selve værelset var forældet og generelt beskidt med støv og pletter og fedtede mærker overalt og altanen fyldt med spindeæsvæv og fuglelort. Eneste plus er udsigt, beliggenhed og gratis parkering. Prisen er lige i overkanten.

Dato for ophold: juli 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, LouiseLeeCph
Anmeldt for 1 uge siden

Hotellet er af ældre dato, men er renoveret delvist.
Vi var der på 2 dages ferie ophold, og det tog en time at tjekke ind, pga dårlig bemandet reception.
Væreslet som var en suite, var uden skyggen af tanke på en luksus oplevelse. Der var ingenting i minibaren (heller ikke efter vi havde bestilt opfyldning) og stempelkaffen var kun af meget sparsom udvalg. Møblmenten var også mere baseret på at der skulle være to værelser, så det mere havde karakter af et familieværelse, ens en suite.
Der var OK rent, men tag selv shampoo med, da den der forefindes er den billigst mulige.

Vi kommer igen hvis vi kun skal sove i en seng uden nogen forventning om forkælelse.

PS: udsigten er fantasktisk - så det kan hotellet leve længe på.

Værelsestip: Udsigt til havet
Tak, JesperSteen2017
Anmeldt for 1 uge siden

Er lige kommet hjem efter 2 nætter. Vi havde en fin oplevelse og fik hjælp til det, vi havde brug for. Dejlige værelser med fantastisk udsigt. Jeg synes, man får meget for pengene - morgenmadsbuffet, pool, fitness, strand og udsigt - samt beliggende i naturskønt område lige ved Dyrehaven - vel er hotellet af ældre dato - men for og vejede de andre ting højere. Intet at klage over. Både og og vores 2 teenagere var tilfredse.

Tak, Pia S
Anmeldt for 1 uge siden

Beliggenheden er fantastisk, dejligt med en strand lige foran værelset. Gratis opladning af el-bil er en rigtig god service. Værelset var rigtigt fint, og badeværelset har en god størrelse. Afstanden til byen er glimrende. God ide med udlejning af cykler.
For lidt personale til at fjerne brugt service samt fylde op ved morgenbuffeten. Lidt tørre morgenboller, desværre. Generelt stresset personale i restauranten, ved middagen kunne vi høre kokke stå og råbe og skælde ud i køkkenet. Maden kunne være bedre - vores pommes frittes fx var nærmest rå indeni. Ved udlevering af nøgle fik vi ikke oplyst, at vores værelse - 116 - lå på gangen med ulige numre. Det tog os således et kvarter at finde det. Informationerne på hotellet er ikke helt i top. Værelset mangler tørresnor til vådt badetøj, noget man har meget brug for, når der ligger en strand lige udenfor. Endelig savnes aircon på værelset, når solen står på lige fra morgenstunden.

Værelsestip: Havudsigt er fantastisk.
Tak, Jørn I