3 personer kigger på dette hotel
eDreams189 $
CheapTickets170 $
Trip.com180 $
Anmeldt for 1 uge siden

Er lige kommet hjem efter 2 nætter. Vi havde en fin oplevelse og fik hjælp til det, vi havde brug for. Dejlige værelser med fantastisk udsigt. Jeg synes, man får meget for pengene - morgenmadsbuffet, pool, fitness, strand og udsigt - samt beliggende i naturskønt område lige ved Dyrehaven - vel er hotellet af ældre dato - men for og vejede de andre ting højere. Intet at klage over. Både og og vores 2 teenagere var tilfredse.

Tak, Pia S
Anmeldt for 1 uge siden

Beliggenheden er fantastisk, dejligt med en strand lige foran værelset. Gratis opladning af el-bil er en rigtig god service. Værelset var rigtigt fint, og badeværelset har en god størrelse. Afstanden til byen er glimrende. God ide med udlejning af cykler.
For lidt personale til at fjerne brugt service samt fylde op ved morgenbuffeten. Lidt tørre morgenboller, desværre. Generelt stresset personale i restauranten, ved middagen kunne vi høre kokke stå og råbe og skælde ud i køkkenet. Maden kunne være bedre - vores pommes frittes fx var nærmest rå indeni. Ved udlevering af nøgle fik vi ikke oplyst, at vores værelse - 116 - lå på gangen med ulige numre. Det tog os således et kvarter at finde det. Informationerne på hotellet er ikke helt i top. Værelset mangler tørresnor til vådt badetøj, noget man har meget brug for, når der ligger en strand lige udenfor. Endelig savnes aircon på værelset, når solen står på lige fra morgenstunden.

Værelsestip: Havudsigt er fantastisk.
Tak, Jørn I
Anmeldt for 1 uge siden

Vi var 13 der besøgte hotellet i forbindelse med bryllup. Udsigten fra værelserne var fantastisk ! Men rengøringen var mangelfuld, værelserne slidte og kedelige redtauranten mørk og trænger til en gang uptodate. Personalet var flinke men var alt for få. Morgenmaden kedelig og der blev ikke fyldt hurtigt op. Ærgeligt at terassen mod havet ikke bliver udnyttet , sikke en lækker bar/restaurant man kunne have her!

Tak, 881rikkeb
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Fantastisk sted lige ved skov og strand. Skøn udsigt til strand/hav fra et lækkert og rummeligt værelse og med egen lille altan. Lækker morgenmad og sødt personale. Rolige omgivelser og alligevel tæt på centrum. God strand og i dårligere vejr god pool. Kan helt klart anbefales og vi kommer helt sikkert igen :-)

Dato for ophold: juni 2021
Tak, henrietteb542

Fantastisk udsigt og dejlig beliggenhed. Desværre var rengøringen virkelig dårlig og betjeningen ganske håbløs - lange sorte hår i afløb i bruser, møgbeskidte vinduer m.m. Nøglekortet måtte skiftes 4 gange da den hele tiden holdt op med at virke - et problem flere gæster oplevede.. Der manglede fx en havestol på altanen og personalet kunne næsten ikke være mere ligeglad. Morgenmaden var virkelig en skuffende oplevelse og langt langt fra en 4 stjernet oplevelse.

Værelsestip: Vælg værelse på havsiden, da det ellers blot bliver udsigt til parkeringspladsen.
Tak, 187stinet