172 $
Hotels.com172 $
Trip.com193 $
Priceline173 $
Anmeldt d. 12. juli 2021 fra mobile enheder

Fantastisk sted lige ved skov og strand. Skøn udsigt til strand/hav fra et lækkert og rummeligt værelse og med egen lille altan. Lækker morgenmad og sødt personale. Rolige omgivelser og alligevel tæt på centrum. God strand og i dårligere vejr god pool. Kan helt klart anbefales og vi kommer helt sikkert igen :-)

Dato for ophold: juni 2021
Tak, henrietteb542
Anmeldt d. 10. juli 2021

Fantastisk udsigt og dejlig beliggenhed. Desværre var rengøringen virkelig dårlig og betjeningen ganske håbløs - lange sorte hår i afløb i bruser, møgbeskidte vinduer m.m. Nøglekortet måtte skiftes 4 gange da den hele tiden holdt op med at virke - et problem flere gæster oplevede.. Der manglede fx en havestol på altanen og personalet kunne næsten ikke være mere ligeglad. Morgenmaden var virkelig en skuffende oplevelse og langt langt fra en 4 stjernet oplevelse.

Værelsestip: Vælg værelse på havsiden, da det ellers blot bliver udsigt til parkeringspladsen.
Tak, 187stinet
Anmeldt d. 9. juli 2021 fra mobile enheder

Er netop kommet hjem fra en dejlig tur til Århus. Hotellets beliggenhed var fantastisk, men værelserne lever ikke op til et 4 stjernet hotel, de kunne godt trænge til en opfriskning. Samt servicen på hotellet var elendigt. Det virkede til der var stor personale mangel og hvergang man havde brug for hjælp kunne ingen svare, da alle sagde de var nye. Personalet var stressede og talte ikke pænt til hinanden, det hele virkede lidt kaotisk hvergang man var i restauranten og ved receptionen.
Da vi tjekkede ud blev der ikke engang spurgt om man havde haft et godt ophold. Talte med flere på hotellet som havde samme oplevelse

Tak, 957malenel
Anmeldt d. 5. juli 2021 fra mobile enheder

Hotellet ligger i de skønneste omgivelser, med dejlig strand. Lækker pool, og venligt personale.
4 gang vi var der, og en 5 gang bliver nok også aktuel.
Eneste ØV var systemet med besøg i poolen, hvor man skulle have et kort i receptionen, grundet covid 19.
Kortene kom åbenbart sjældent retur når folk havde lånt dem,- og at man så skulle stå i kø i 10-15 min for at få et kort der så ikke fungerede var pænt træls.

Tak, 243jesperk
Anmeldt d. 29. maj 2021 fra mobile enheder

Har overnattet her mange gange i en periode og altid været tilfreds. Nu, ca. 10 år efter var jeg tilbage og det var en skuffelse. Værelset jeg fik vendte ind mod p- pladsen. Tidligere har jeg kun boet ud til vandet. Da jeg spurgte i receptionen om hvorfor jeg havde fået det værelse var svaret at det var fordi jeg havde bestilt via Hotels.Com.
Natportieren virkede fraværende. Det er ikke et billigt hotel, og deres eneste raison d’etre er placeringen ved vandet og god service. Ingen af ovennævnte var til stede ved dette besøg.

Dato for ophold: april 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Coastal10489217720